شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی کودک اینتکس مدل 58294

از {{model.count}}

intex 58294 child inflatable flouting

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی اینتکس کودک با طرح کلبه یکی از بزرگترین شناور بادی استخری تولید شده با سایه بان بادی و سرسره بادی سرخود بوده که برای سنین کودکان روی آب های کم عمق و آرام و حتی روی زمین استفاده می شود. این محصول دارای شناور های میله ای روی بدنه خود بوده که قابلیت جدا شدن را دارند. این محصول توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

شناور بادی کودک اینتکس با طرح کلبه بادی یکی از مهیج ترین و بزرگ ترین شناور بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها عرضه شده است. این شناور بادی قابلیت استفاده روی زمین را نیز داشته زیرا از یک سرسره بادی با قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی بهره می برد. این سرسره بادی به صورت جداگانه راه اندازی شده و به راحتی روی بدنه اصلی قابل اتصال خواهد بود. در واقع مهیج ترین قسمت بدنه سرسره بادی آن بوده که بیشتر در روی آب و استخر ها کاربرد دارد. بدنه اصلی نیز خود از یک سایه بان طرح شیروانی برخوردار بوده تا از برخورد مستقیم نور آفتاب و اشعه آن به کودکان جلوگیری کند.

دو پنجره تعبیه شده روی این شناور بادی کودک شامل 4 میله بادی با قابلیت جدا شدن بوده که به صورت مجزا قابلیت استفاده به عنوان شناور استخر را خواهند داشت. از دیگر ویژگی های این محصول در طراحی و ساختار بدنه می توان به نشیمنگاه مواج آن برای جلوگیری از سر خوردن و همچنین دستگیره های تعادل تعبیه شده روی بدنه اشاره کرد. شناور بادی کلبه اینتکس کودک دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 279 سانتی متر ، عرض: 173 سانتی متر ، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده که شامل تمام قسمت های باد شده بدنه می شود. با توجه به این ابعاد مقدار تحمل وزن آن به 120 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده استحکام بالای این شناور بادی استخری می باشد از همین رو قابل استفاده به صورت همزمان برای چند کودک خواهد بود.

جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC با روکش وینیل ساخته شده و بدنه ای با ساختار سه لایه ایجاد کرده است تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب ، نور آفتاب و همچنین قرار گرفتن در شرایط دمایی مختلف مقاومت لازم را از خود نشان دهد. این نوع متریال با وجود ضخامت خوب خود از انعطاف پذیری بالایی نیز برخوردار بوده تا به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن باشد. همچنین در صورت آسیب دیدن هر قسمتی از بدنه به شکل عمدی توسط بسته تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم و استفاده مجدد خواهد بود. برای خرید شناور بادی استخری کودک اینتکس با طرح کلبه کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
279 سانتی متر
عرض
173 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
وزن
11 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان و نوجوانان
دارای سایه بان باد شو سرخود
دارای سرسره بادی بزرگ
دارای 4 دستگیره متصل به بدنه
دارای 4 میله بادی با قابلیت جدا شدن
قابلیت جدا شدن سرسره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...