شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی کودک اینتکس مدل 57525

از {{model.count}}

intex 57525 baby inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی کودک اینتکس با طرح کوسه یکی از پر فروش ترین لوازم بادی تفریحی آبی برای کودکان بالای 3 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول برای تفریحات تابستانی در استخر ها تولید شده و به دلیل تحمل وزن 60 کیلوگرمی خود، قابل استفاده برای سنین نوجوانان نیز خواهد بود.

شناور بادی کودک اینتکس در طرح کوسه یکی از انواع لوازم تفریحی آبی در طرح حیوانات آبی بوده که برای استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. طراحی و ساختار بدنه این شناور استخر کودک به گونه ای بوده که هنگام استفاده فرزندان شما روی آب، تعادل لازم را فراهم می سازد. دو دستگیره پلاستیکی نیز روی بدنه تعبیه شده تا توسط آن تعادل بیشتری ایجاد شود. ابعاد باد شده این شناور کوسه اینتکس برابر با (طول: 173 سانتی متر، عرض: 107 سانتی متر، ارتفاع: 61 سانتی متر) بوده که با توجه به تحمل وزن 60 کیلوگرمی خود مناسب استفاده سنین بالای 3 سال خواهد بود.

جنس و متریال ساخت این شناور کودک اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که بدنه ای مقاوم در برابر دما و فشار آب و همچنین نور آفتاب فراهم می سازد. متریالی سبک و با انعطاف بالا که در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن بوده و از ویژگی بسیار کاربردی مانند قابلیت تعمیر بهره مند است از همین رو این محصول را از حالت یک بار مصرف شدن خارج کرده است. برای خرید شناور بادی کودک اینتکس با طرح کوسه می توانید محصول مورد نظر را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
173 سانتی متر
عرض
107 سانتی متر
ارتفاع
61 سانتی متر
تحمل وزن
60 کیلوگرم
وزن
1.5 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...