شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی کودک اینتکس طرح اژدها مدل 57563

از {{model.count}}

intex 57563 dragon kids pool float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی کودک اینتکس طرح اژدها یک شناور استخر با تحمل وزن 60 کیلوگرم و بدنه ای از جنس وینیل می باشد که از طراحی بسیار زیبا و خاصی برخوردار بوده و برای کودکان و نوجوانان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. در ادامه مطلب، مشخصات بیشتری از این شناور بادی اینتکس را در سایت مستر اینتکس مشاهده خواهید کرد.

شناور بادی کودک اینتکس طرح اژدها مدل 57563 محصولی جدید و بسیار جذاب شرکت اینتکس می باشد که تولید آن برای اولین بار در سال 2019 بوده و توانست تا به علت طراحی خاص و بسیار زیبایی که داشت به یکی از شناور بادی ها محبوب این شرکت تبدیل شود. ظاهر این شناور استخر همانطور که از نامش پیداست دارای به طرح اژدها بوده و رنگ بدنه آن ترکیبی از رنگ های آبی، زرد و صورتی می باشد. در قسمت گردن این اژدها دو عدد دستگیره پلاستیکی تعبیه شده است که با وجود آن ها کودکان و نوجوانان می توانند در هنگام سوار بودن بر روی این تشک بادی روی آب تعادل خود را به خوبی بر روی آب حفظ بنمایند.

شناور بادی اینتکس دارای طول: 201 سانتی متر، عرض: 191 سانتی متر و ارتفاع: 110 سانتی متر می باشد. تحمل وزن این محصول 60 کیلوگرم و وزن بسته بندی آن نیز 1.5 کیلوگرم است. با توجه به ابعاد بسته بندی بسیار خوب و مناسبی و همینطور وزن سبکی که این محصول دارد به مامی افراد این امکان را می دهد تا شناور بادی را به راحتی حمل کرده و در هنگام نیاز با خود به مکانی دیگر جابجا نمایند. همانند دیگر محصولات بادی اینتکس این شناور استخر نیز دارای بدنه ای از جنس PVC بوده و مقاومت نسبتا خوبی را در برابر تابش مستقیم خورشید دارا می باشد. این محصول را می توان با قیمتی مناسب و به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس تهیه کرد و همینطور می توانید برای راهنمایی بیشتر و کسب اطلاعات با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

طول
201 سانتی متر
عرض
191 سانتی متر
ارتفاع
110 سانتی متر
تحمل وزن
60 کیلوگرم
وزن
1.5 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان و نوجوانان
دارای دو دستگیره پلاستیکی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...