شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی شورتی کودک بست وی مدل 34058

از {{model.count}}

bestway 34058 baby inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی شورتی کودک بست وی مدل 34058 شناور بادی شورتی، ساخته شده از پی وی سی، مناسب برای استفاده کودکان تا 3 سال، برای خرید و قیمت شناور بادی شورتی می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

شناور بادی شورتی کودک بست وی مدل 34058 از سری شناور بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، شناور بادی یک محصول تفریحی می باشد که با خرید آن می توانید در استخر بادی، استخر بتنی و استخر پیش ساخته استفاده کنید. شناور بادی شورتی مناسب برای کودکان می باشد که با داخل آن رفتن ایمنی آنها تامین می شود و به دلیل شناور بودن بر روی آب حفظ تعادل بسیار بالایی دارد. این شناور بادی بست وی در طرح های مختلفی ساخته شده است که این مدل دارای سه طرح مجزا است که طراحی آنها برگرفته شده از ببر، فیل و اسب آبی می باشد که به راحتی نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب میکند.

در هنگام ثبت سفارش از فروشگاه اینتکس می توانید طرح مورد نظر خود را خریداری کنید.جنس بدنه این شناور بادی از پی وی سی ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و نور خورشید از خودش نشان میدهد. در طراحی این شناور بادی از رنگ های شاد و جذابی استفاده شده است. ابعاد شناور بادی شورتی بست وی برابر است با 81 سانتی متر به طول و 56 سانتی متر به عرض می باشد، برای خرید شناور بادی شورتی کودک بست وی مدل 34058 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس نمایندگی فروش محصولات اینتکس می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۸۱ سانتی متر
عرض
۵۶ سانتی متر
تحمل وزن
۴۵ کیلوگرم
وزن
۴۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...