شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی شورتی قایق بست وی مدل 34126

از {{model.count}}

bestway 34126 baby inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی شورتی قایق بست وی از پر فروش ترین شناور بادی کودک و خردسال عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای سنین بین 6 ماه الی 1.5 سال تولید شده است. این محصول مناسب استفاده در استخر ها بوده و دارای دو رنگبندی مختلف می باشد از همین رو بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش داده است.

شناور بادی شورتی کودک بست وی با طرح قایق، یکی از پر فروش ترین شناور بادی مخصوص سنین 6 ماهه الی 1.5 ساله بوده که جهت استفاده در استخر ها عرضه شده است. این شناور بادی دارای طراحی بسیار متعادل روی آب بوده و از یک تکیه گاه یا بالش بادشو متصل روی بدنه اصلی بهره می برد. این محصول دارای دو رنگبندی صورتی و آبی می باشد از همین رو می توانید برای خردسالان پسر و دختر استفاده نمایید. ابعاد باد شده آن برابر با (طول: 76 سانتی متر، عرض: 65 سانتی متر) بوده و تا مقدار 15 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت.

جنس بدنه شناور شورتی قایقی کودک از PVC وینیل بوده که نوعی پلاستیک نرم و منعطف محسوب می شود به همین دلیل در ابعاد بسیار کوچکی جمع شده و با توجه به وزن بسته بندی 500 گرمی خود با کمترین اشغال فضا به راحتی قابل حمل خواهد بود. این محصول توسط انواع پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود. برای خرید شناور بادی شورتی کودک طرق قایق کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش تلفنی اقدام به ثبت سفارش کنید.

طول
۷۶ سانتی متر
عرض
۶۵ سانتی متر
تحمل وزن
۱۵ کیلوگرم
وزن
۵۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای تکیه گاه بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...