شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی شورتی سایه بان دار کودک بست وی مدل 34125

از {{model.count}}

bestway 34125 baby inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی شورتی سایه بان دار کودک بست وی مدل 34125 مناسب برای استفاده کودکان 3 تا 6 سال، دارای سایه بان، ساخته شده از پی وی سی، ضد حساسیت و ضد بو، برای خرید شناور بادی شورتی سایه بان دار کودک بست وی مدل 34125 میتوانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

شناور بادی شورتی سایه بان دار کودک بست وی مدل 34125 از سری شناور بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان مطرح و بزرگ لوازم بادی است که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید کرده است، شناور بادی شورتی یکی از محصولات پرفروش این برند می باشد که قابل استفاده برای کودکان زیر 3-6 سال می باشد، برای افزایش ایمنی این محصول، بست وی در کف آن دو عدد جا پایی قرار داده است که با استفاده از آن کودک شما با قرار گرفتن در آن خطر غرق شدن آن بسیار کاهش می یابد. از شناور شورتی می توانید در انواع استخر بتی، استخر پیش ساخته و استخر بادی استفاده کنید.

بست وی برای استفاده راحت تر از این محصول یک عدد سایه بان نیز بر روی آن قرار داده است که کودک شما در زمان استفاده از آن در زیر سایه قرار می گیرد. جنس بدنه این شناور بادی شورتی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول، ضد حساسیت و ضد بو است و همچنین مقاومت بالایی در برابر نور خورشید از خودش نشان می دهد. برای خرید شناور بادی شورتی سایه بان دار کودک بست وی مدل 34125 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس اقدام به عمل آورید.

طول
۸۶ سانتی متر
عرض
۶۶ سانتی متر
تحمل وزن
۳۰ کیلوگرم
وزن
۴۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای سایبان بادی
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...