شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی شورتی اینتکس مدل 56573

از {{model.count}}

intex 56573 pool float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی شورتی اینتکس مدل 56573 از سری شناور شورتی های سایه بان دار می باشد که توسط برند اینتکس تولید شده است، طراحی این محصول ستاره ای شکل است، مناسب برای استفاده کودکان 1 الی 2 سال می باشد برای خرید و قیمت شناور بادی شورتی اینتکس مدل 56573 می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

شناور بادی شورتی اینتکس مدل 56573 از سری شناور بادی سایه بان دار شورتی می باشد که توسط برند اینتکس تولید شده است، این شناور بادی مناسب برای استفاده کودکان 1 تا 2 سال می باشد. این شناور بادی دارای طراحی بسیار زیبا و خاص دارد که می تواند به راحتی نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب کند. در طراحی این شناور بادی از رنگ های شاد سبز و زرد استفاده شده است و همچنین طرحی برگرفته شده از ستاره را دارد. ابعاد شناور بادی کودک برابر است با 81 سانتی متر به طول، 79 سانتی متر به عرض می باشد که ابعاد مناسب برای شناور بادی کودک است. این شناور بادی همانطور که گفته شد دارای سایه بان است که کودک شما را از تابش نور خورشید و آفتاب سوختگی در آمان نگه میدارد. شناور شورتی یک محصول مطمئن برای کودک است که با استفاده از آن کودک شما می تواند با خیالی راحت در آب بازی کند.
جنس بدنه ی شناور بادی از پی وی سی وینیل است که دارای مقاومت بسیار بالا می باشد. قسمت شورت این محصول به بدنه بادی پرس شده است که میتواند 15 کیلوگرم وزن را تحمل کند. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول قابلیت تعمیر را دارد که در صورت بروز مشکل می توانید آن را مجدد تعمیر و استفاده کنید. برای خرید شناور بادی شورتی اینتکس مدل 56573 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا بفروش می رساند.

طول
81 سانتی متر
عرض
79 سانتی متر
تحمل وزن
50 کیلوگرم
وزن
1.8 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...