شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی شورتی اینتکس طرح وال مدل 56591

از {{model.count}}

intex inflatable kids float model 56591

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی شورتی اینتکس طرح وال مدل 56591 یکی دیگر از شناور بادی شورتی ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد این محصول دارای ساختاری بسیار ایمن و مطمئن برای استفاده کودکان تا 2 سال می باشد با خرید شناور طرح وال اینتکس می توانید کودک خود را به داخل استخر با خیالی راحت و آسوده ببرید. این محصول دارای طراحی خاص و زیبا بوده است که در ادامه راجع به مشخصات این شناور بادی شورتی اینتکس و قیمت شناور شورتی اینتکس توضیحات تکمیلی را برای شما بیان میکنیم.

شناور بادی شورتی یکی از محبوب ترین محصولات بادی مناسب برای کودکان می باشد. این شناور ایمنی به نسبت بالاتری نسبت به بقیه شناور بادی کودکان دارد، زیرا ساختار شورتی و یا پا دار، از غرق شدن کودک شما و یا به داخل آب افتادن آن جلوگیری میکند. این محصول ساخت شرکت اینتکس می باشد ، همانطور که می دانید اینتکس از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی بوده که محصولاتی با کیفیت با طراحی های زیبا و جذاب را روانه بازار می کند. طراحی این شناور شورتی کودک بر گرفته شده از وال می باشد که با رنگ های شاد و زیبا رنگ آمیزی شده است که می تواند نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب کند.

در قسمت پشتی این شناور دم وال قرار گرفته شده است که زیبایی محصول را دو چندان کرده است. تحمل وزن این شناور برابر است با 20 کیلوگرم و مناسب برای کودکان تا 2 سال می باشد. جنس بدنه ی این محصول از پی وی سی مقاوم ساخته شده است که کاملا ضد حساسیت می باشد و هیچ گونه خطری برای کودک شما ندارد. ابعاد این محصول نیز برابر است با 99 سانتی متر به طول، 86 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 50 سانتی متر دارد. برای خرید شناور شورتی اینتکس مدل 56591 می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. نمایندگی اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
99 سانتی متر
عرض
86 سانتی متر
تحمل وزن
20 کیلوگرم
وزن
540 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ساختار شورتی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...