شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی سایه بان دار بست وی مدل 43407

از {{model.count}}

bestway 43407 inflatable floating

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی سایه بان دار بزرگسال بست وی از مهیج ترین لوازم بادی تفریحی آبی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس محسوب شده که برای استفاده چند نفر در سنین بزرگسال به صورت همزمان تولید شده است. این شناور بادی قابل استفاده در آب های آرام مانند دریاچه ها و سد ها بوده و از سایه بان با قابلیت جدا شدن، محفظه بطری، محل قرار گیری پا، تکیه گاه های بادشو و دستگیره های حمل بهره می برد.

شناور بادی سایه بان دار بست وی، از بزرگترین شناور بادی تفریحی برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول طراحی بدنه مستطیلی داشته و یک طرف آن از سایه بانی با قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی استفاده شده تا محلی ایمن در برابر نور و اشعه آفتاب ایجاد کند. از ویژگی های کاربردی در طراحی و ساختار بدنه این شناور بادی خانوادگی بست وی می توان به دستگیره های حمل در حالت باد شده، محفظه هایی برای قرار دادن بطری و قمقمه، طناب نجات و حمل و همچنین تکیه گاه بادی سرخود اشاره کرد. 

در قسمت میانی بدنه نیز یک فضای خالی با کفی توری تعبیه شده که جهت قرار دادن پا کاربرد خواهد داشت. این قسمت به دلیل برخورد با آب فضایی خنک را برای پای افراد فراهم می سازد. ابعاد شناور بادی استخری بزرگ بست وی برابر با (طول: 291 سانتی متر، عرض: 265 سانتی متر، ارتفاع: 83 سانتی متر) بوده از همین رو قادر است تا مقدار 450 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. گفتنی است که ارتفاع ذکر شده نیز تا بالاترین نقطه بدنه اصلی یعنی تکیه گاه بادشو می باشد. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده که این پکیج وزنی برابر با 22.5 کیلوگرم دارد. 

متریال ساخت شناور بادی بزرگسال بست وی از پلاستیک PVC وینیل با ساختاری ضخیم بوده به همین در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب مقاوم خواهد بود. این متریال انعطاف بالایی داشته به همین دلیل در ابعاد کوچکی امکان جمع شدن را دارد بنابراین در زمان حمل اشغال فضای کمی را خواهد داشت. همچنین قابلیت تعمیر در این متریال موجب می شود تا مصرف کنندگان دید یک بار مصرف بودن به این محصول نداشته باشند. برای خرید شناور بادی سایه بان دار بزرگسال بست وی می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به روش آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

طول
۲۹۱ سانتی متر
عرض
۲۶۵ سانتی متر
ارتفاع
۸۳ سانتی متر
تحمل وزن
۴۵۰ کیلوگرم
وزن
۲۲.۵ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای دستگیره
محل قرارگیری بطری
دارای سایبان
دارای تکیه گاه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...