شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی سایبان دار کودک بست وی مدل 34149

از {{model.count}}

bestway 34149 baby inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی سایبان دار کودک بست وی یکی از پر طرفدار ترین لوازم تفریحات آبی برای کودکان بالای 3 سال محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. پر طرفدار بودن این نوع شناور به دلیل داشتن سایه بانی بادشو با قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی بوده و با توجه به داشتن کف بادشو و مواج فضایی راحت برای نشستن فرزندان شما جهت تفریحات در استخر ها فراهم خواهد ساخت.

شناور بادی سایبان دار کودک محصولی از شرکت بست وی، یکی از جدید ترین و پر فروش ترین شناور بادی تفریحی برای استفاده کودکان بالای 3 سال می باشد. این محصول برای تفریحات آبی در استخر ها و آب های کم عمق و آرام تولید شده و مهمترین ویژگی آن داشتن سایه بان بادشو با قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی می باشد تا فرزندان شما را از برخورد مستقیم نور آفتاب حفظ کند. همچنین داشتن کفی بادشو و مواج نیز از دیگر مزیت های طراحی بدنه محسوب شده که باعث ایجاد محلی نرم و راحت برای نشستن کودکان خواهد شد.

ابعاد باد شده شناور بادی سایه بان دار بچگانه برابر با (طول: 107 سانتی متر، عرض: 112 سانتی متر) بوده و تا مقدار 20 الی 25 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت. این محصول تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده به همین دلیل در برابر نور آفتاب و همچنین دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود از همین رو می توانید با خیالی راحت در فضای باز استفاده نمایید. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 1.2 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید شناور بادی سایبان دار کودک بست وی می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس اقدام به ثبت سفارش کنید.

طول
۱۰۷ سانتی متر
عرض
۱۱۲ سانتی متر
تحمل وزن
۲۵ کیلوگرم
وزن
۱.۲ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای سایبان بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...