شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی ریور ران اینتکس مدل 58854

از {{model.count}}

intex 58854 river run inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی ریور ران اینتکس مدل چند ضلعی یکی از جدید ترین شناور بادی بزرگ عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تفریحات آبی در آب ها کم عمق و آرام مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای کیفیت ساخت و متریال بسیار خوبی بوده و دارای قابلیت هایی همچون وصل شدن به مدل های مشابه و داشتن تکیه گاه و کف توری می باشد.

شناور بادی ریور ران اینتکس مدل جدید، یکی از پر فروش ترین شناور بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها و قسمت کم عمق دریا مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول همانطور که در تصاویر آن مشاهده می کنید طراحی بدنه چند ضلعی داشته و از کفی توری برخوردار است تا موجب جلوگیری از فرو رفتن بدن به قسمت پایین شود. بدنه اصلی دارای دو دستگیره پلاستیکی سرخود جهت حفظ تعادل بیشتر و همچنین یک محفظه مخصوص بطری آب بوده و دارای یک تکیه گاه مخصوص سر می باشد. از ویژگی های دیگر آن می توان به بند های قفل دار تعبیه شده در قسمت بیرنی جهت متصل کردن چند شناور ریور ران مشابه به یکدیگر اشاره کرد.

شناور بادی استخر اینتکس دارای ابعاد باد شده (طول: 130 سانتی متر، عرض: 126 سانتی متر) بوده که می تواند برای استفاده سنین بزرگسال بسیار مناسب باشد. با توجه به این ابعاد و کیفیت ساخت بالای آن، تحمل وزن این محصول به 120 کیلوگرم رسیده که مقداری قابل توجه برای این شناور استخری محسوب می شود. جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار ضخیم بوده که در برابر نور آفتاب، دما و فشار متفاوت آب مقاوم خواهد بود. این متریال با وجود ضخامت بالای خود، انعطاف پذیری بالایی نیز داشته تا در ابعاد کوچکتری جمع شده و با توجه به وزن مناسب 2.5 کیلوگرمی خود در مسافرت ها به آسانی حمل شود. برای خرید شناور بادی ریور ران اینتکس مدل جدید کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
130 سانتی متر
عرض
126 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
وزن
2.5 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای دو دستگیره پلاستیکی
محل قرارگیری بطری
کف توری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...