شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی ریور ران اینتکس مدل 56825

از {{model.count}}

intex 56825 river run inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی بزرگسال اینتکس مدل ریور ران از بهترین و مقاوم ترین شناور بادی یک نفره عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای رنگبندی بوده و از ویژگی هایی همچون داشتن کفی توری مقاوم، دستگیره های تعادل، طناب نجات، بند متصل شونده به شناور های مشابه و همچنین دو محفظه مخصوص بطری آب بهره مند می باشد.

شناور بادی بزرگسال اینتکس مدل ریور ران از جدید ترین و بهترین شناور بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که دارای رنگبندی مختلف می باشد. این محصول دارای متریال و طراحی ساخت بسیار مقاومی بوده که علاوه بر استفاده در استخر ها می توان در قسمت کم عمق دریا نیز استفاده نمود. همانطور که در تصویر محصول مشخص بوده طراحی بدنه به صورت گرد می باشد. قسمت کف این شناور از یک صفحه توری مقاوم استفاده شده تا مانع از فرو رفتن بیش از حد بدن افراد شود از همین رو محلی راحت برای نشستن و داشتن حالت دراز کش ایجاد خواهد کرد. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به داشتن دو دستگیره پلاستیکی متصل به بدنه برای حفظ تعادل بیشتر، دو محفظه مخصوص بطری و قمقمه، طناب نجات و طناب اتصال به شناور های مشابه اشاره کرد.

جنس و متریال ساخت شناور river run اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم می باشد. این متریال ضخامت بسیار خوبی داشته و از طرفی به دلیل انعطاف پذیری بالا امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را فراهم می سازد تا با داشتن وزن 2.13 کیلوگرمی خود به راحتی در مسافرت ها حمل شود. این محصول ابعاد باد شده ای برابر با (قطر: 135 سانتی متر، ارتفاع: 34 سانتی متر) داشته و قادر است تا مقدار 100 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. برای خرید شناور بادی ریور ران اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
135 سانتی متر
ارتفاع
34 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
2 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای دو دستگیره پلاستیکی
دارای تکیه گاه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...