شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی روی آب کودک اینتکس مدل 57543

از {{model.count}}

intex 57534 kids pool float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی روی آب کودک اینتکس مدل 57543 یک شناور بادی روی آب مخصوص پسران، دارای طراحی بسیار زیبا و خاص که می تواند گزینه ی خوبی برای هدیه باشد. ابعاد این محصول برابر است با 180 سانتی متر به طول، 94 سانتی به عرض و 71 سانتی متر به ارتفاع. با خرید شناور بادی کودک روی آب می توانید تفریحی شاد و مهیج را برای کودکتان مهیا کنید. این محصول توسط انواع پمپ باد محصولات بادی باد می شود.

شناور بادی روی آب کودک اینتکس مدل 57543 یکی از محصولات ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، این شناور بادی دارای طراحی بسیار زیبا و جذابی می باشد که به راحتی نظر کودکان را نسبت به خودش جلب میکند. طراحی این شناور بادی کودک  اینتکس برگرفته شده از موتور هارلی می باشد که با توجه به طراحی آن مناسب کودکان پسر می باشد. در طراحی این محصول از تلفیق رنگ زیبایی استفاده شده که این محصول را نسبت به بقیه شناور بادی ها متمایز میکند. 

همانطور که گفته شد این محصول ساخت برند اینتکس می باشد، اینتکس یک برند تولید کننده ی محصولات بادی است که محصولاتی با کیفیت و با طراحی های خاص و زیبا را روانه بازار میکند. ابعاد این شناور بادی طرح موتور اینتکس برابر است با 180 سانتی متر به طول، 94 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 71 سانتی متر دارد که بهتر است در استخر های بزرگ مورد استفاده قرار بگیرید. برای حفظ تعادل این شناور بادی بر رکاب های موتور بزرگتر طراحی شده اند که میزان باد بیشتری را دریافت میکنند و به همین دلیل تعادل کودک را روی آن حفظ میکند.


جنس بدنه ی این محصول از پی وی سی وینیل ساخته شده است که کاملا ضد حساسیت و ضد بو می باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار و آسیب دیدگی را خودش نشان می دهد. بر روی قسمت جلویی این شناور بادی دو عدد دستگیره متصل پلاستیکی قرار گرفته شده است که در هنگام استفاده می توانید آن را بگیرید. برای خرید شناور بادی روی آب کودک اینتکس می توانید به صورت حضوری، تلفنی و یا از طریق خرید اینترنتی اقدام کنید.

طول
180 سانتی متر
عرض
94 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
تحمل وزن
80 کیلوگرم
وزن
2 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...