شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی روی آب ماشین پلیس بست وی مدل 34153

از {{model.count}}

bestway 34153 inflatable kiddie float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی روی آب ماشین پلیس بست وی مدل 34153 از سری شناور بادی ساخته شده مناسب برای کودکان می باشد که توسط برند بست وی تولید شده، این شناور بادی روی آب طراحی برگرفته شده از ماشین پلیس دارد. برای خرید و قیمت شناور بادی طرح ماشین پلیس بست وی از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

شناور بادی روی آب ماشین پلیس بست وی مدل 34153 از سری شناور بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی می باشد که در این زمینه محصولات بادی زیادی را تولید کرده است، شناور بادی بست وی طراحی برگرفته شده از ماشین پلیس دارد که به راحتی نظر هر کودکی، الخصوص پسران را به خودش جلب میکند. جنس بدنه این شناور بادی روی آب از پی وی سی ساخته شده است که در کف آن از یک لایه پی وی سی نیز استفاده شده است که ایمنی کودک شما را فراهم میکند و از به داخل افتادن و غرق شدن کودک شما جلوگیری میکند. پی وی سی به کار رفته در ساخت این شناور بادی روی آب بست وی ضد بو و ضد حساسیت است و همچنین مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار از خودش نشان میدهد.

در ساخت این شناور بادی روی آب کودک بست وی از رنگ های شاد و جذاب استفاده شده است که به راحتی نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب میکند. برای باد کردن این شناور بادی کودک طرح پلیس یک عدد دریچه باد بر روی آن تعبیه شده است و همچنین از انواع پمپ باد موجود در فروشگاه اینتکس می توانید استفاده کنید. ابعاد این شناور بادی روی آب کودک بست وی برابر است با 97 سانتی متر به طول و 74 سانتی متر به عرض می باشد. برای خرید و قیمت شناور بادی روی آب ماشین پلیس بست وی مدل 34153 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

طول
۹۷ سانتی متر
عرض
۷۴ سانتی متر
تحمل وزن
۳۰ کیلوگرم
وزن
۳۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
بدنه ضد حساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...