شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی روی آب ریوران اینتکس مدل 56824

از {{model.count}}

intex 56824 floating river run

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی روی آب ریوران اینتکس مدل 56824 از سری تفریحات بادی ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، این شناور بادی مناسب برای استفاده افراد تا 100 کیلوگرم می باشد، کف این شناور بادی از تور ساخته شده است که دارای یک جفت دستگیره بر روی آن است. برای خرید و قیمت شناور بادی ریورران اینتکس از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

شناور بادی روی آب ریوران اینتکس مدل 56824 از سری محصولات بادی ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد همانطور که میدانید اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی است محصولات متنوعی را در این زمینه تولید کرده است که شناور بادی ریورران یکی از این محصولات می باشد، ریورران در دو ظرفیت ساخته شده است، یک نفره و دو نفره که هر کدام از این شناور بادی ها دارای طراحی های مختلفی هستند. شناور بادی ریورران اینتکس مدل 56824 مدل یک نفره است که دارای طراحی بسیار خاص و زیبایی است، در ساخت این شناور بادی از رنگ صورتی و سفید استفاده شده است که جلوه خاصی به محصول شما می دهد. این شناور بادی روی آب ریوران دارای تحمل وزنی برابر با 100 کیلوگرم دارد که قابل استفاده برای اکثر افراد می باشد.

جنس بدنه این شناور بادی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار از خودش نشان می دهد و همچنین ضد حساسیت و ضد بو می باشد، کف این شناور بادی از تور ساخته شده است که ایمنی محصول را به صورت چشم گیری افزایش می دهد. در کنار این شناور بادی یک جفت دستگیره تعبیه شده است که با استفاده از این دستگیره به راحتی می توانید تعادل خودتان را حفظ کنید. بر روی این محصول محلی برای اتصال طناب تعبیه شده است شایان ذکر است که طناب نیز بر ریو این محصول قرار داده شده است. برای خرید شناور بادی روی آب ریوران اینتکس مدل 56824 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش میرساند.

قطر
۱۳۵ سانتی متر
تحمل وزن
۱۰۰ کیلوگرم
وزن
۲.۵ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای دو دستگیره پلاستیکی
دارای تکیه گاه بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...