شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی حلقه ای بست وی مدل 43186

از {{model.count}}

bestway 43186 inflatable floating ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی حلقه ای بست وی با طرح اسمارتیز، از سری شناور بادی دو کاره عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای سنین بزرگسال تولید شده است. این محصول دارای تکیه گاه بادشو به همراه دو دستگیره تعادل پلاستیکی متصل به بدنه اصلی بوده و توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی نیز قابل راه اندازی خواهد بود.

شناور بادی حلقه ای بست وی با تکیه گاه یکی از جدید ترین شناور بادی تفریحی برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان بوده که با طرح اسمارتیز عرضه شده است. این محصول هم قابلیت استفاده به عنوان حلقه شنا را داشته و هم می توان به عنوان شناور بادی پشتی دار برای ریلکس کردن روی آب به کار برد. محصولی که مناسب استفاده در آب های کم عمق و آرام بوده که علاوه بر تکیه گاه بادشو از دو دستگیره تعادل نیز برخوردار می باشد. ابعاد باد شده آن برابر با (طول: 118 سانتی متر، عرض: 117 سانتی متر) بوده بنابراین تا مقدار 90 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت.

شناور بادی طرح اسمارتیز بست وی دارای جنس بدنه ای از نوع PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که از رنگ های جذابی برای روکش بیرونی آن استفاده شده است. این متریال در برابر فشار و دمای متفاوت آب و از طرفی در برابر نور آفتاب مقاومت بالایی خواهد داشت بنابراین می توانید با خیالی راحت در فضای باز استفاده کنید. این محصول به دلیل انعطاف بالا در ابعاد کوچکی جمع شده و با داشتن وزن بسته بندی 1.1 کیلوگرمی به راحتی در مسافرت ها قابل حمل خواهد بود. برای خرید شناور بادی حلقه ای بست وی کافیست به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۱۱۸ سانتی متر
عرض
۱۱۷ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱.۱ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب بزرگسالان
دارای تکیه گاه بادی
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...