شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی حلقه ای اینتکس مدل 56268

از {{model.count}}

intex 56268 inflatable swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی حلقه اینتکس در طرح لاستیک از بزرگترین مدل حلقه شنا تفریحی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که دارای فضای بزرگ برای نشستن به صورت شیبدار و دراز کشیدن می باشد. این محصول دارای دو دستگیره پلاستیکی متصل به بدنه بوده که برای تعادل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به ابعاد بزرگ و تحمل وزن 90 کیلوگرمی آن، مناسب برای استفاده سنین بالای 9 سال و بزرگسالان خواهد بود.

شناور بادی حلقه ای اینتکس در مدل لاستیک، بزرگترین مدل از سری حلقه بادی طرح لاستیک بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به قیمت خود بوده و بهترین گزینه برای تفریحات آبی در آب های آرام و کم عمق محسوب می شود. ابعاد باد شده آن برابر با (قطر: 114 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده از همین رو برای استفاده سنین بالای 9 سال مناسب خواهد بود. این شناور لاستیک اینتکس تحمل وزن 90 کیلوگرمی داشته از همین رو برای سنین بزرگسال نیز قابل استفاده خواهد بود.

جنس و متریال ساخت حلقه بادی طرح لاستیک اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه و ضخیم بوده که در برابر نور آفتاب، دما و فشار آب مقاومت خوبی خواهد داشت. این متریال در کنار ضخامت خوب خود انعطاف پذیری بالایی داشته بنابراین در حجم کوچکی قابل جمع شدن خواهد بود. وزن بسته بندی این کالا برابر با 770 گرم بوده بنابراین به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل خواهد بود. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به دو دستگیره متصل به بدنه جهت حفظ تعادل بیشتر اشاره کرد. برای خرید شناور بادی حلقه ای اینتکس در طرح لاستیک کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
۱۱۴ سانتی متر
ارتفاع
۲۵ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۷۷۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای دو دستگیره پلاستیکی
بدنه ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...