شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی تخته ای کودک بست وی مدل 42049

از {{model.count}}

intex 42049 kid board inflatable floating

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی تخته ای کودک بست وی تولید شده در سه طرح میوه ای با رنگ جذاب، از سبک ترین و و کمجا ترین شناور بادی استخری عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای کودکان 3 تا 8 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای کیفیت ساخت خوبی نسبت به قیمت خود بوده و به دلیل داشتن دو دستگیره تعادل امکان استفاده را برای فرزندان شما راحت تر کرده است.

شناور بادی تخته ای کودک محصولی از شرکت بست وی یکی از جدید ترین شناور بادی برای تفریحات آبی در استخر ها بوده که برای سنین 3 تا 8 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در سه طرح مختلف میوه ای از جمله طرح کیوی، آناناس و توت فرنگی تولید شده که هر کدام از رنگ های جذاب و کودک پسندانه ای برخوردار می باشند از همین رو باعث افزایش بازه انتخاب مصرف کنندگان بر اساس سلایق خود شده است. از ویژگی های طراحی در این محصول می توان به داشتن دو دستگیره تعادل و رویه مواج ضد لغزش آن اشاره نمود.

جنس و متریال ساخت شناور بادی کودک بست وی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که متریالی سبک و با انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچک محسوب می شود. این متریال در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. ابعاد باد شده این محصول برابر با (طول: 84 سانتی متر، عرض: 56 سانتی متر) بوده و می تواند تا مقدار 30 کیلوگرم تحمل وزن داشته باشد. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 300 گرمی عرضه می شود. برای خرید شناور بادی تخته ای کودک بست وی کافیست به صورت آنلاین سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
84 سانتی متر
عرض
56 سانتی متر
تحمل وزن
30 کیلوگرم
وزن
300 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین 3 تا 8 سال
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...