شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی بزرگسال بست وی مدل 43116

از {{model.count}}

bestway 43116 adult rapid river floating

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی بزرگسال بست وی، یکی از پر طرفدار ترین لوازم بادی تفریحی آبی محسوب شده که دارای دو طرح و رنگ مختلف می باشد. این محصول ساختار کفی توری مقاوم داشته و از ویژگی هایی همچون محفظه بطری، طناب حمل، و دستگیره تعادل برخوردار است. از این شناور می توان برای تمامی رده های سنی در آب های کم عمق و آرام استفاده کرد.

شناور بادی بزرگسال بست وی با طراحی بدنه گرد، یکی از مهیج ترین و پر طرفدار ترین شناور بادی طرح ریور ران بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای کفی توری و بسیار مقاوم بوده و دو محفظه مخصوص قرار گیری بطری آب دارد. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به داشتن دو دستگیره تعادل، یک تکیه گاه بادی سرخود و یک طناب نجات و حمل اشاره کرد. با توجه به نوع ساختار بدنه، امکان استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها، مرداب، دریاچه و سد ها را فراهم خواهد ساخت.

شناور بادی ریور ران بست وی دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 122 سانتی متر، ارتفاع: 48.5 سانتی متر) بوده و می تواند تا مقدار 90 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. البته به دلیل مقاومت بالای متریال، می توانید تا 20 کیلوگرم نیز به مقدار تحمل وزن این شناور بادی یک نفره افزود. جنس و متریال ساخت از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که متریالی بسیار مقاوم در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب خواهد بود. این متریال انعطاف بالایی برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر داشته و دارای وزن بسته بندی 1.7 کیلوگرم خواهد بود. برای خرید شناور بادی بزرگسال بست وی کافیست به روش آنلاین و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

قطر
۱۲۲ سانتی متر
ارتفاع
۴۸ سانتی متر
تحمل وزن
۱۱۰ کیلوگرم
وزن
۱.۷ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای دو دستگیره پلاستیکی
محل قرارگیری بطری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...