شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی اینتکس طرح ماشین مدل 57516

از {{model.count}}

intex 57516 Cars inflatable floating

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی کودک اینتکس با طرح ماشین از سری محصولات تفریحی آبی در دسته بندی دیزنی تولید شده به صورت تک رنگ با دستگیره تعادل متصل به بدنه در نمایندگی محصولات بادی اینتکس

شناور بادی طرح ماشین کودک یکی از مدل های خاص تولید شده از دسته شناور بادی کودکان بوده که جهت تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این محصول در میان مدل های فانتزی دیزنی قرار گرفته به همین دلیل کمی از قسمت بالاتر نسبت به مدل های دیگر بهره مند می باشد. همانطور که در تصویر این محصول قابل مشاهده بوده طراحی بدنه آن مشابه یک ماشین کوچک می باشد. بدنه ای با داشتن 4 چرخ بادشو متصل به بدنه که تعادل لازم را روی آب فراهم ساخته و از طرفی یک دستگیره پلاستیکی بزرگ نیز در قسمت جلویی به کار برده شده تا در زمان استفاده خیال فرزندان شما بابت داشتن تعادل بیشتر راحت باشد.

این محصول ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با ساختار بدنه دو لایه بوده که بدنه ای مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب ایجاد کرده است. این متریال در برابر نور آفتاب مقاوم بوده از همین رو نگرانی بابت آسیب آن هنگام استفاده در فضای باز و در فصول گرما نخواهد بود. این نوع جنس بدنه که در بسیاری از محصولات بادی و بخصوص شناور بادی به کار برده شده به دلیل انعطاف بالای خود به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن می باشد از همین رو با کمترین اشغال فضا در مکان های مختلف قابل حمل خواهد بود. شناور بادی طرح ماشین کودک دارای ابعاد (طول: 109 سانتی متر ، عرض: 84 سانتی متر ، ارتفاع: 41 سانتی متر) بوده که تحمل وزن 40 کیلوگرمی را فراهم ساخته است از همین رو برای استفاده سنین بالای 4 سال گزینه مناسبی خواهد بود.

برای راه اندازی و باد زدن به این محصول استفاده از کوچکترین پمپ باد اینتکس نیز کاملا پاسخگو بوده بنابراین نیازی به هزینه بالا جهت خرید پمپ باد قوی تر نخواهد بود. برای باد زدن کافیست ابتدا اندازه دریچه باد تعبیه شده روی بدنه اصلی را در نظر گرفته و سپس نازل پمپ باد متناسب با آن را وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد تا زمانی که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. برای خرید شناور بادی کودک اینتکس طرح ماشین کافیست به وبسایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
109 سانتی متر
عرض
84 سانتی متر
ارتفاع
41 سانتی متر
تحمل وزن
40 کیلوگرم
وزن
1.1 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای یک دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...