شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی استخر کودک طرح تخته موج سواری مدل 42008

از {{model.count}}

bestway 42008 inflatable kids float

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی استخر کودک طرح تخته موج سواری از تولیدات شرکت Bestway می باشد که در دو رنگ آبی و صورتی طراحی و تولید گردیده است. جنس بدنه این محصول از وینیل و ابعاد آن 99 × 51 سانتی متر می باشد. در ادامه مشخصات دقیق تری از این محصول قرار داده شده است که می توانید در سایت مستر اینتکس مشاهده بفرمایید.

شناور بادی استخر کودک طرح تخته موج سواری مدل 42008 در دو رنگ صورتی و آبی با طرح های انیمیشن موجودات دریایی طراحی و تولید گردیده است که برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این تشک بادی روی آب به شکل یک تخته موج سواری طراحی گردیده است که در دو طرف خود دارای دو عدد دستگیره پلاستیکی بوده که به کودکان این امکان را می دهد تا بر روی آب تعادل خود را به خوبی حفظ بنمایند. در بین این دو دستگیره یک تکه از تشک بادی روی آب به صورت یک مربع شفاف طراحی شده است که می توان از این قسمت درون آب را مشاهده نمود.

جنس بدنه این شناور بادی کودک همانند دیگر محصولات بادی بست وی از وینیل تولید گردیده است که دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر تابش مستقیم خورشید بوده و تحت هیچ شرایطی دچار تغییر رنگ نخواهد شد. ابعاد این تخته شنا کودک نیز تشکیل شده است از طول: 99 سانتی متر و عرض: 51 سانتی متر. تحمل وزن آن نیز 60 کیلوگرم بوده که وسیله ای بسیار ام و مناسب برای تفریحات آبی کودکان و نوجوانان محسوب می شود. از این تشک بادی روی آب می توان درون استخر پیش ساخته، استخر، دریا، دریاچه و ... برای تفریحات آبی کودکان استفاده نمود. شما می توانید این محصول را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری بنمایید.

طول
99 سانتی متر
عرض
51 سانتی متر
ارتفاع
19 سانتی متر
تحمل وزن
60 کیلوگرم
وزن
1 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...