شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی استخر کودک بست وی مدل 41480

از {{model.count}}

bestway 41480 baby inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی استخر کودک بست وی مدل 41480 یکی از تجهیزات شنا و تفریحات آبی کودکان می باشد که به طرح یک ماشین مسابقه ای درآمده و دارای بدنه ای از جنس وینیل می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این شناور بادی ارزان بدست بیاورید.

شناور بادی استخر کودک بست وی مدل 41480 از سری لوازم شنا و تفریحات آبی طراحی شده توسط شرکت بست وی برای کودکان می باشد که از طراحی بسیار جذاب و زیبایی برخوردار است. این شناور استخر به شکل یک ماشین مسابقه ای طراحی گردیده است. بدنه آن به رنگ سفید و در قسمت هایی از رنگ های نارنجی، آبی و زرد نیز استفاده شده است. این محصول از کیفیت بدنه بسیار خوبی برخوردار می باشد و می تواند گزینه ای مناسب برای هدیه دادن به کودکان به شمار برود. چرا که وسیله تفریحی آبی بوده و می تواند اوقات فراغت پر از نشاطی را برای آن ها به ارمغان بیاورد. این محصول دارای نشیمنگاه و همینطور محل قرارگیری پا می باشد. در قسمت جلوی نشیمنگاه، یک عدد دستگیره پلاستیکی تعبیه شده است که به حفظ تعادل کودک کمک می کند.

این شناور بادی ارزان بست وی تولید شده از وینیل بوده و دارای مقاومتی بسیار خوب در مقابل تابش مستقیم خورشید می باشد. ابعاد آن نیز عبارت است از طول: 110 سانتی متر و عرض: 75 سانتی متر. وزن بسته بندی محصول نیز 1 کیلوگرم بوده و ابعاد بسته بندی آن 20 × 20 × 7 سانتی متر است که به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد. شما می توانید برای خرید شناور بادی کودک و مشاهده قیمت شناور بادی استخر به سایت مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۱۰ سانتی متر
عرض
۷۵ سانتی متر
تحمل وزن
۴۵ کیلوگرم
وزن
۱ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای دستگیره پلاستیکی
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...