شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی استخر اینتکس مدل 58889

از {{model.count}}

intex 58889 inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی استخر اینتکس تولید شده در رنگبندی مختلف از پر فروش ترین مدل های عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که دارای طراحی گرد به همراه تکیه گاه متصل به بدنه می باشد. این محصول دارای فضای بسیار راحتی برای نشستن و شناور ماندن روی آب بوده زیرا ساختار بدنه اصلی آن، بدن افراد استفاده کننده را جذب خود می کند. این کالا برای استفاده در آب های کم عمق مانند استخر ها مناسب بوده و می تواند توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی راه اندازی شود.

شناور بادی استخر اینتکس با طراحی بدنه گرد یکی از پر طرفدار ترین لوازم بادی تفریحی آبی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها تولید شده است. این محصول دارای رنگبندی مختلف بوده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش دهد. طراحی بدنه به صورت گرد در نظر گرفته شده و به دلیل داشتن کفی گود و یک تکیه گاه مخصوص کمر، راحتی بیشتری را به مصرف کنندگان منتقل خواهد کرد. تکیه گاه در نظر گرفته شده می توان کمر و سر را به صورت همزمان پوشش دهد. گفتنی است که بدنه اصلی و تکیه گاه هر کدام از دریچه باد مجزا برخوردار هستند.

ابعاد شناور بادی گرد اینتکس با تکیه گاه برابر با (طول: 137 سانتی متر، عرض: 122 سانتی متر) در حالت باد شده بوده و قادر است تا مقدار 100 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند از همین رو برلای افراد بزرگسال و سنگین وزن نیز قابل استفاده خواهد بود. این محصول ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل بوده که برای سطح رویه از روکش شفاف و برای کف نیز روکش مات به کار برده شده است. این متریال همانند انواع شناور بادی تولید شده دیگر به دلیل انعطاف بالا در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن بوده و با وزن 1.13 کیلوگرمی به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. برای خرید شناور بادی استخر اینتکس مدل پشتی دار کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
137 سانتی متر
عرض
122 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
1 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای تکیه گاه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...