شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی استخر اینتکس مدل 58859

از {{model.count}}

intex 58859 inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی استخر اینتکس از سبک ترین و کمجا ترین شناور بادی تک نفره عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که به منظور تفریحات آبی در استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای طراحی نشیمنگاه مواج با یک حفره میانی بوده که نهایت تعادل را هنگام شناور بودن روی آب فراهم می سازد. شناور ارزان اینتکس در رنگبندی های مختلفی تولید و وارد بازار شده است.

شناور بادی استخر اینتکس مدل یک نفره یکی از سبک ترین و کم حجم ترین شناور بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام تولید شده است. این محصول دارای رنگبندی های مختلفی بوده تا موجب افزایش بازه انتخاب مصرف کنندگان بر اساس سلایق خود شود. طراحی بدنه اصلی به گونه ای بوده که می توان از حفره میانی آن به عنوان نگهدارنده بدن استفاده کرد. نشیمنگاه اصلی آن نیز ساختار مواج و مشبک داشته تا هنگام نشستن روی آن از سر خوردن جلوگیری کند.

از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به داشتن دو دستگیره تعادل تعبیه شده روی بدنه اصلی، دو محفظه مخصوص نگهداری بطری و قمقمه و وزن 970 گرمی اشاره کرد. شناور بادی ارزان اینتکس دارای ابعاد باد شده (طول: 152 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر) بوده و قادر است تا مقدار 80 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. با توجه به ابعاد و تحمل وزن ذکر شده، امکان استفاده از این شناور اینتکس برای سنین بالای 8 سال فراهم خواهد بود. 

جنس و متریال بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با رویه شفاف و کف مات بوده و به دلیل استفاده از رنگ های مختلف، زیبایی خاصی به این محصول داده است. این متریال در برابر نور آفتاب مقاوم بوده تا با خیالی آسوده در فضای باز استفاده نمایید. برای خرید شناور بادی استخر اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
152 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
تحمل وزن
80 کیلوگرم
وزن
970 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای دو دستگیره پلاستیکی
دو محل مخصوص بطری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...