شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی استخری 1 نفره بست وی مدل 43398

از {{model.count}}

bestway 43398 inflatable floating

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی استخری 1 نفره بست وی یکی از جدید ترین و و جذاب ترین شناور بادی برای تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام بوده که از محل قرار گیری بطری، یخدان پارچه ای و دستگیره های تعادل بهره می برد. این محصول توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده و برای تمامی سنین از جمله بزرگسالان قابل استفاده خواهد بود. به دلیل حجم کم و وزن بسیار مناسب خود می توانید این محصول را در مسافرت ها نیز حمل و استفاده کنید.

شناور بادی استخری بزرگسال 1 نفره محصولی از شرکت بست وی، از پر طرفدار ترین لوازم بادی آبی و تفریحی در فصول گرما محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این شناور بادی دارای طراحی بدنه بیضی شکل بوده و به خوبی سنین مختلف از جمله بزرگسالان را در خود جای می دهد. از مهمترین ویژگی در طراحی بدنه می توان به کفی توری آن جهت جریان دادن هوا، دو دستگیره تعادل روی بدنه، یک محفظه مخصوص قرار گیری بطری و قمقمه و همچنین یک یخدان پارچه ای برای حفظ دمای نوشیدنی های سرد با قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی اشاره کرد.

ابعاد شناور بادی بزرگسال بست وی برابر با (طول: 159 سانتی متر، عرض: 126 سانتی متر، ارتفاع: 53 سانتی متر) در حالت باد شده بوده و تحمل وزن آن به 90 کیلوگرم می رسد اما امکان استفاده برای افراد 110 کیلوگرمی نیز خواهد بود. جنس و متریال بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در کنار ضخامت بالای خود از انعطاف بسیار خوبی نیز بهره مند است از همین رو در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود. متریالی با مقاومت بالا در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب که خیال هر مصرف کننده ای را بابت کیفیت آن راحت کرده است. این شناور استخری در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 2.2 کیلوگرمی عرضه می شود.

برای خرید شناور بادی استخری بزرگسال با ظرفیت 1 نفره به همراه یخدان پارچه ای کافیست محصول خود را به روش آنلاین و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
۱۵۹ سانتی متر
عرض
۱۲۶ سانتی متر
ارتفاع
۵۳ سانتی متر
تحمل وزن
۱۱۰ کیلوگرم
وزن
۲.۲ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای دو دستگیره پلاستیکی
محل قرارگیری بطری
دارای تکیه گاه
دارای یخدان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...