شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی استخری کودک بست وی مدل 34106

از {{model.count}}

intex 34106 kid vehicle cruisers inflatable floating

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی استخری کودک بست وی، یکی از مهیج ترین شناور بادی ارزان و کوچک برای کودکان 3 تا 6 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای دو طرح مختلف بوده که هر کدام از تحمل وزن و متریال یکسانی برخوردار می باشند و تنها از نظر ابعاد تفاوت دارند.

شناور بادی استخری کودک محصولی از شرکت بست وی تولید شده در طرح ماشین های جنگی، از مهیج ترین لوازم بادی برای استفاده کودکان 3 تا 6 سال بوده که مناسب آب های کم عمق و آرام خواهد بود. این محصول دارای نشیمنگاه یکدست بوده و بدنه بادشو آن مانع بی تعادلی شناور روی آب خواهد شد. شناور طرح ماشین کودک در دو طرح متفاوت تولید شده که هر دو از تحمل وزن و متریال یکسانی برخوردار می باشند. مدل طرح جت ابعاد باد شده (طول: 104 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر) و مدل دیگر ابعاد (طول: 99 سانتی متر، عرض: 66 سانتی متر) با تحمل وزن یکسان 30 کیلوگرمی خواهد داشت.

جنس بدنه شناور بادی ارزان کودک از PVC وینیل بوده که متریالی سبک و با انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر می باشد. این متریال در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب مقاوم بوده و از طرفی دارای قابلیت تعمیر و استفاده مجدد نیز خواهد بود. شناور بادی بچگانه استخری بست وی در یک پکیج بسته بندی و با وزن 500 گرمی عرضه می شود. جهت خرید شناور بادی استخری کودک با طرح ماشین می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
104 و 99 سانتی متر
عرض
99 و 66 سانتی متر
تحمل وزن
30 کیلوگرم
وزن
500 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین 3 تا 6 سال
دارای ساختار کف یکدست
مناسب استفاده در استخر ها
دارای دو طرح متفاوت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...