شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی استخری اینتکس مدل 57536

از {{model.count}}

intex 57536 kiddie float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی استخری اینتکس مدل جت آبی یکی از پر طرفدار ترین و جدید ترین لوازم تفریحی آبی بادشو مناسب آب های آرام و کم عمق بوده که توسط نمایندگی اینتکس در دو رنگبندی مختلف عرضه می شود. این محصول دارای دستگیره تعادل و یک آبپاش سرخود بوده و بهترین گزینه برای سنین بالای 3 سال خواهد بود.

شناور بادی استخری اینتکس کودک با طرح جت آبی یکی از جدید ترین لوازم شنا و تفریحات آبی کودکان بالای 3 سال بوده که برای استفاده در آب های کم عمق و آرام توسط فروشگاه اینتکس عرضه شده است. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به قیمت و متریال خود بوده و هیچ آسیبی در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب نخواهد دید. طراحی بدنه به گونه ای بوده که تعادل لازم را روی آب ایجاد می کند. یک دستگیره پلاستیکی متصل به بدنه برای حفظ تعادل بیشتر و یک آبپاش بادی سرخود نیز روی بدنه تعبیه شده که برای تفریحات بیشتر کودکان کاربرد خواهد داشت.

جنس و متریال ساخت شناور بادی کودک طرح جت از پلاستیک PVC دو لایه بوده که متریال سبک و با انعطاف بالایی می باشد. این نوع جنس بدنه در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن بوده و دارای قابلیت تعمیر نیز خواهد بود. ابعاد راه اندازی شده آن برابر با (طول: 117 سانتی متر، عرض: 104 سانتی متر، ارتفاع: 33 سانتی متر) می باشد از همین رو قادر است تا مقدار 50 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 900 گرمی عرضه می شود. برای خرید شناور بادی اینتکس کودک طرح جت آبی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
117 سانتی متر
عرض
104 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
تحمل وزن
50 کیلوگرم
وزن
900 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای دستگیره پلاستیکی
دارای تفنگ آبپاش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...