لوازم یدکی استخر پیش ساخته

شلنگ آب پمپ تصفیه استخر پیش ساخته اینتکس مدل 29060

از {{model.count}}

intex 29060 filter pump hose

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شلنگ آب پمپ تصفیه استخر پیش ساخته اینتکس مدل 29060 از سری لوازم یدکی استخر پیش ساخته است که برای اتصال پمپ تصفیه آب استخر استفاده می شود. این شلنگ در مسیر استخر به پمپ قرار میگیرد، جنس این شلنگ از پلاستیک ساخته شده است که کیفیت ساخت و ماندگاری بالایی دارد. برای خرید شلنگ یدکی استخر پیش ساخته می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

همانطور که میدانید اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ استخر پیش ساخته می باشد و در همین راستا یک سری لوازم جانبی و لوازم یدکی استخر پیش ساخته را تولید کرده است تا در صورت آسیب دیدگی قطعات و یا مفقود شدن آنها بتوانید مجددا از استخر پیش ساخته خود استفاده کنید. این محصول شلنگ آب پمپ تصفیه استخر پیش ساخته می باشد که در صورت خرابی شیلنگ پمپ تصفیه استخر پیش ساخته خود به راحتی می توانید آن را تعویض کنید تا بتوانید از پمپ تصفیه خود استفاده کنید. شلنگ یکی از لوازم بسیار ضروری برای پمپ می باشد زیرا این قطعه وظیفه انتقال آب را از استخر به پمپ و از پمپ به داخل استخر پیش ساخته را دارد. برای خرید شلنگ آب پمپ تصفیه استخر پیش ساخته اینتکس مدل 29060 می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

وزن
300 گرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...