شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

سرسره بادی 2 نفره کودک بست وی مدل 52478

از {{model.count}}

bestway 52478 kiddie inflatable slide

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سرسره بادی 2 نفره کودک بست وی مدلی دیگر از سری لوازم بادی تفریحی آبی کودکان بالای 2 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول برای راه اندازی و استفاده روی زمین و در سطوح شیبدار تولید شده و از سکوی بادی جهت سر خوردن و تعداد زیادی آبپاش سرخود بهره مند است. این کالا بهترین گزینه برای تفریحات هوازی و آبی کودکان در فصول گرما خواهد بود.

سرسره بادی 2 نفره کودک بست وی به همراه آبپاش، یکی از پر طرفدار ترین لوازم بادی تفریحی آبی و اسباب بازی بادی بزرگ برای تفریحات هوازی کودکان بالای 2 سال بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای سه مدل در ظرفیت 1، 2 و 3 نفره بوده که تفاوت آنها در تعداد لاین های تعبیه شده در سطح رویه سرسره بادی می باشد. این محصول در قسمت فوقانی خود یک محل بادشو داشته که کاربرد آن برای ایجاد شیب بیشتر جهت سر خوردن می باشد. در سر تا سر بدنه نیز آبپاش های کوچکی تعبیه شده که توسط شلنگ آب از قسمت بیرونی بدنه تغذیه می شوند. این آبپاش ها می تواند سطح رویه سرسره کودک را لغزنده تر کرده تا سر خوردن آنها راحت تر صورت بگیرد. البته دقت داشته باشید که بایستی راه اندازی این محصول در سطوح شیبدار انجام شود.

طول سرسره بادی آبپاش دار کودک برابر با 488 سانتی متر بوده از همین رو مسیری بلند برای سر خوردن را فراهم می سازد. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 3.5 کیلوگرمی عرضه می شود. جنس و متریال بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر آب و نور آفتاب مقاوم خواهد بود. این متریال به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکی جمع شده و به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل استفاده خواهد بود. دقت داشته باشید که از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کنید تا در این صورت در افزایش طول عمر این سرسره بادی کودک تاثیر گذار باشد. برای خرید سرسره بادی 2 نفره کودک بست وی می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
۴۸۸ سانتی متر
وزن
۳.۵ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای آبپاش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...