شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

سرسره بادی 1 نفره کودک بست وی مدل 52477

از {{model.count}}

bestway 52377 inflatable slide

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سرسره بادی خانگی بست وی مدل یک نفره کودک، یکی از پر طرفدار ترین لوازم تفریحی هوازی و آبی کودکان محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای مخزن نگهدارنده آب و آبپاش بوده تا سطح رویه این سرسره را برای سر خوردن راحت تر کند. این محصول برای استفاده در فضای باز و در سطوح شیبدار مناسب خواهد بود.

سرسره بادی 1 نفره کودک بست وی به همراه آبپاش سرخود، یکی از مهیج ترین لوازم شنا و تفریحات هوازی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای کودکان بالای 3 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در مدل های بزرگتر در حالت های 2 لاین و 3 لاین نیز تولید شده اما این مدل تنها برای یک نفر در هنگام بازی مناسب خواهد بود. از ویژگی های کاربردی در طراحی بدنه می توان به فضای کوچک جهت جمع شدن آب در قسمت انتهایی آن و همچنین تشک بادشو در قسمت بالایی جهت سر خوردن راحت تر اشاره کرد. همچنین چند آبپاش سرخود روی بدنه تعبیه شده که توسط شلنگ آب از دریچه بیرونی بدنه فعال می شوند.

سرسره بادی خانگی بست وی طول 488 سانتی متری داشته و وزن بسته بندی آن به 2.5 کیلوگرم می رسد از همین رو به راحتی قابل حمل خواهد بود. این محصول ساخته شده از متریال پلاستیک PVC با ساختار دو لایه می باشد. متریالی مقاوم در برابر آب و نور آفتاب که به دلیل انعطاف بالای خود می تواند در حجم کوچکی جمع شده و با کمترین اشغال فضا حمل شود. همچنین این متریال قابلیت تعمیر نیز داشته تا در صورت وارد شدن هر آسیبی به راحتی قابل ترمیم و استفاده مجدد باشد. برای خرید سرسره بادی 1 نفره کودک بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۴۸۸ سانتی متر
وزن
۲.۵ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای آبپاش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...