شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

سرسره بادی مسابقه کودک بست وی مدل 52320

از {{model.count}}

bestway 52320 inflatable slide

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سرسره بادی مسابقه کودک بست وی تولید شده با طراحی دو لاینه به هم متصل شده که قسمت انتهایی آن از یک استخر کوچک به همراه آبپاش بهره می برد. این کالا عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده و از دو شناور بادی طرح لاما برخوردار می باشد از همین رو برای تفریحات تابستانی آبی کودکان بالای 3 سال مورد استفاده قرار می گیرد.

سرسره بادی مسابقه کودکان تولید شده توسط شرکت بست وی، از مهیج ترین اسباب بازی بادی و آبی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای سنین کودکان بالای 3 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای طول راه اندازی شده 488 سانتی متری بوده و دارای دو لاین به هم متصل شده برای سر خوردن فرزندان شما می باشد. در قسمت انتهایی این سرسره نیز یک محل کوچک برای جمع شدن آب ناشی از اسپری شدن آب توسط آبپاش تعبیه شده که جهت آب بازی کودکان کاربرد خواهد داشت.

سرسره بادی آبی کودک بست وی می بایست در یک سطح شیبدار راه اندازی کرده و قرار داد تا شیب لازم را جهت سر خوردن روی آن برای کودکان فراهم سازد. گفتنی است که دو شناور بادی طرح لاما نیز همراه این کالا قرار داده شده که برای سر خوردن سریع تر و بهتر روی این سرسره بادی مسابقه بسیار موثر خواهد بود. گفتنی است که این محصول ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده از همین رو ضخامت و مقاومت لازم را در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب خواهد داشت. این سرسره بادی کودک در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 2.2 کیلوگرمی عرضه می شود.

طول
۴۸۸ سانتی متر
وزن
۲.۲ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای آبپاش
دارای دو عدد تخته بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...