شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

سرسره بادی آبپاش دار بست وی مدل 52391

از {{model.count}}

bestway 52391 splash slide

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سرسره بادی آبپاش دار مدل 52391 یکی از اسباب بازی بادی های تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2021 تولید و در بازار عرضه شده است. جنس بدنه این محصول تولید شده از وینیل می باشد و مناسب برای بازی کودکان و نوجوانان است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این سرسره بادی مشاهده بفرمایید.

سرسره بادی آبپاش دار مدل 52391 یکی از محصولات جذاب و دوست داشتنی شرکت بست وی می باشد که تولید سال 2021 بوده و از کیفیت بدنه و طراحی بسیار زیبایی برخوردار است. این محصول که با نام سرسره بادی معروف می باشد، در واقع یک تشک به همراه آبپاش بوده که برای بازی و تفریحات کودکان و نوجوانان طراحی گردیده است. این سرسره از رنگ بندی بسیار جذابی برخوردار می باشد و برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی است. این محصول می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای بازی های کم تحرک کامپیوتری و پلی استیشن ها به شمار رود. چرا که کودکان را تشویق به تحرک کرده و می تواند به سلامت بدن و روان آن ها کمک کند. این سرسره بادی گزینه ای بسیار خوب برای هدیه دادن به کودکان می باشد. کودکان و نوجوانان می توانند به وسیله این محصول به همراه دوستان خود به تفریحات نشاط آوری مشغول شوند.

این سرسره بادی دارای رنگ هایی همچون آبی، قرمز، طوسی و نارنجی می باشد که ترکیب رنگ فوق العاده ای را پدید آورده است. تعدادی وسیله بازی، نظیر پرتاب حلقه نیز بر روی این محصول قرار داده شده است. جنس بدنه این محصول نیز همانند دیگر محصولات بادی از وینیل تولید شده است و از مقاومت بسیار خوبی برخوردار می باشد.شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا مشاوره در مورد خرید محصولات بادی با همکاران ما در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
488 سانتی متر
وزن
۲ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
۴ رینگ بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...