لوازم یدکی استخر پیش ساخته

ست نظافت استخر پیش ساخته بست وی مدل 58013

از {{model.count}}

bestway 58013 portyable above ground pools cleaner

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

ست نظافت استخر پیش ساخته بست وی، یکی از مهمترین و پر کاربرد لوازم جانبی استخر قابل حمل در زمینه پاک سازی بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول شامل دسته بلند برای پاک سازی سطوح استخر های بزرگ، توری مخصوص جمع کردن زباله های بزرگ و امکان اتصال به پمپ تصفیه جهت مکش زباله های ریز می باشد.

ست نظافت استخر پیش ساخته بست وی یکی از ساده ترین مدل از سری جارو اسکیمر عرضه شده توسط شرکت بست وی بوده که برای پاک سازی سطوح داخلی انواع استخر پیش ساخته فریمی، اوال فریم، ایزی ست و ... مورد استفاده قرار می گیرد. این ست نظافت استخر شامل یک جارو با دسته قابل تنظیم به صورت تلسوکوپی، یک دریچه مخصوص آب برای اتصال به پمپ تصفیه جهت مکش زباله های آبی، یک توری کوچک برای جذب زباله های درشت و همچنین یک توری بزرگ مجزا برای جمع کردن زباله های بزرگتر مانند برگ درخت و ... می شود. طول دسته آن حداکثر به 4 متر رسیده تا به خوبی بدون وارد شدن به داخل استخر ها امکان پاک سازی فضای داخلی را داشته باشید. برای خرید ست نظافت استخر پیش ساخته و ایزی ست بست وی می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

وزن
4 کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...