لوازم یدکی استخر پیش ساخته

ست اسکیمر و نظافت استخر پیش ساخته بست وی مدل 58195

از {{model.count}}

bestway 58195 cleaning skimmer set

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

ست اسکیمر و نظافت استخر پیش ساخته بست وی، از پر کاربرد ترین لوازم جانبی در زمینه نظافتی و سلامتی آب و فضای داخلی انواع استخر آماده و پرتابل بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول با داشتن لوازم های کاربردی همراه خود می تواند تاثیر بسزایی در تمیز کردن استخر مورد نظر داشته باشد.

ست جارو اسکیمر و نظافت استخر پیش ساخته بست وی، یکی از مهمترین لوازم جانبی برای پاک سازی فضای داخلی و حتی آب درون استخر آماده و پرتابل محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این ست نظافت استخر شامل یک جارو با دسته یا میله قابل تنظیم، یک کیسه توری کوچک برای جمع نمودن زباله های ریز، یک توری بزرگ مجزا با قابلیت نصب شدن به میله جارو اسکیمر به منظور جمع کردن زباله های درشت و حتی استفاده در زمینه پرورش ماهی، یک سبد قرص کلر شناور، 6 عدد برچسب تعمیرات برای استفاده در مواقع ضروری، یک دماسنج مخصوص آب استخر و یک پکیج تستر سلامتی آب می باشد از همین رو یک ست کامل برای نظافت آب استخر خانگی شما محسوب می شود.

از این کالا می توانید برای انواع استخر پیش ساخته بخصوص مدل هایی که دارای ابعاد زیر 4 متر بوده استفاده کنید. کافیست جارو اسکیمر را به پمپ تصفیه استخر متصل کرده تا با فشار آب در گردش، امکان پاک سازی کف، دیواره ها و آب استخر را داشته باشید. لازم به ذکر است که طول میله مخصوص این ست نیز برابر با 161 سانتی متر در بیشترین حالت خود خواهد بود. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 1.4 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید ست جارو اسکیمر و نظافت آب استخر پیش ساخته بست وی کافیست به روش تلفنی و یا آنلاین اقدام به ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس کنید.

وزن
۱.۴ کیلوگرم
جنس بدنه
فلز و پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...