لوازم یدکی استخر پیش ساخته

سبد قرص کلر شناور بست وی مدل 58210

از {{model.count}}

bestway 58210 chemical floater

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سبد قرص کلر شناور بست وی در سایز کوچک، وسیله ای برای شناور کردن قرص کلر روی آب انواع استخر پیش ساخته زیر 4 متر بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول یکی از کاربردی ترین لوازم در زمینه پاک سازی و تصفیه سازی آب محسوب می شود.

سبد قرص کلر شناور بست وی یکی از کاربردی ترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته در زمینه تصفیه و پاک سازی آب بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این شناور قرص کلر قابلیت جای دادن انواع قرص کلر با حداکثر قطر 2.5 سانتی متری را داشته و معمولا برای استخر هایی با طول 4 متر استفاده می شود. این محصول تولید شده از پلاستیک مقاوم و با کیفیت بوده که به راحتی توسط درب فوقانی بدنه امکان جای دادن قرص کلر را خواهید داشت تا در نهایت از قسمت کف به آرامی هنگام شناور ماندن روی آب استخر عمل پاک سازی را انجام دهد.

سبد شناور قرص کلر کوچک بست وی در یک پکیج با وزن بسته بندی 100 گرمی عرضه می شود. با توجه به فضای انتهایی سبد می توانید 2 الی 3 قرص را به صورت همزمان در این قسمت جا دهید. برای خرید سبد قرص کلر شناور استخر پیش ساخته بست وی می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

وزن
۱۰۰ گرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...