جکوزی بادی

سبد قرص کلر جکوزی بادی اینتکس مدل 29044

از {{model.count}}

intex 29044 floating dispenser

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سبد قرص کلر جکوزی بادی اینتکس یکی از پر کاربرد ترین لوازم جانبی جکوزی پیش ساخته در زمینه پاک سازی و تصفیه آب محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این شناور قرص کلر اینتکس قابلیت نگهداری یک الی چند قرص کلر (بسته به سایز قرص) در خود داشته و با شناور ماندن روی آب، مواد تصفیه ساز آب قرص را وراد آب جکوزی خواهد کرد.

سبد قرص کلر شناور جکوزی بادی محصولی از شرکت اینتکس برای پاک سازی و تصفیه سطحی آب بوده که قابلیت نگهداری و پخش مواد تصفیه کننده قرص در تمامی قسمت های جکوزی پر شده از آب را دارد. این محصول دارای یک مخزن درب دار بوده که می تواند یک قرص کلر با قطر 3.8 سانتی متر و یا چند سایز کوچکتر را در خود جای دهد.

متریال این شناور قرص کلر جکوزی پیش ساخته از پلاستیک پلی پروپیلن بوده که فاقد مواد مضر و مقاوم در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب خواهد بود. از قسمت زیر این شناور کلر اینتکس حفره هایی برای دسترسی آب به قرص وجود داشته تا مواد تصفیه کننده قرص به تدریج وارد آب جکوزی مورد نظر شود. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 150 گرمی عرضه می شود.

وزن
۱۵۰ گرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...