شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

سبد بسکتبال بادی روی آب اینتکس مدل 58504

از {{model.count}}

intex 58504 inflatable basketball float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سبد بسکتبال بادی روی آب اینتکس مدل 58504 از سری محصولات بادی ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد این برند محصولات بادی با کیفیت را تولید و روانه بازار کرده است. قیمت سبد بسکتبال بادی روی آب اینتکس نسبت به بقیه محصولات بادی اینتکس ارزان و مناسب برای استفاده کودکان می باشد. برای خرید سبد بادی روی آب اینتکس می توانید از نمایندگی فروش اینتکس اقدام کنید.

سبد بسکتبال بادی روی آب اینتکس مدل 58504 از سری تفریحات بادی مخصوص کودکان می باشد که توسط برند اینتکس تولید شده است. با افزایش محبوبیت تفریحات آبی و محصولات بادی، شرکت های تولید کننده انواع محصولات بادی و آبی یک سری تولیداتی داشته اند که این سبد بسکتبال از این محصولات هستند. این محصول دارای یک توپ بادی به همراهش است که با استفاده از این توپ بادی می توانید بر روی آب به بازی و تفریح مشغول شوید. این سبد بسکتبال دارای طراحی بسیار زیبا وخاصی است که به راحتی می تواند نظر هر فردی را نسبت خودش جلب کند.

ابعاد این سبد بسکتبال روی آب اینتکس برابر است با 67 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 55 سانتی متر که با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول مناسب برای استفاده کودکان می باشد. با خرید این سبد و استفاده از آن در داخل استخر کودک شما می تواند در آب به بازی و تفریح مشغول شود. جنس بدنه این سبد بسکتبال بادی روی آب از پی وی سی ساخته شده است که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی است. پی وی سی به کار رفته در ساخت این سبد بسکتبال روی آب کاملا ضد حساسیت و ضد بو می باشد و البته قابلیت تعمیر را نیز دارد. برای خرید سبد بسکتبال روی آب اینتکس می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید. مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات اینتکس می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
67 سانتی متر
ارتفاع
55 سانتی متر
وزن
1.8 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای توپ بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...