سایه بان مسافرتی و کمپینگ

سایه بان کمپینگ دوکاره کچوا مدل ARPENAZ BASE DPB

از {{model.count}}

QUECHUA ARPENAZ BASE DPB LIVING AREA 6 Person Canopy

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سایه بان کمپینگ دو کاره کچوا با ظرفیت 6 نفره، یکی از پر کاربرد ترین سایه بان چادر مسافرتی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که نه تنها برای فصول گرما بلکه برای شرایط جوی بارانی نیز قابل استفاده خواهد بود. این سایه بان طبیعت گردی و ساحلی قابل استفاده به عنوان چادر سفری ساحلی نیز خواهد بود.

سایه بان کمپینگ دوکاره کچوا مدل ARPENAZ BASE DPB، یکی از پر کاربرد ترین سایه بان مسافرتی کف دار تولید شده توسط شرکت کچوا بوده که نه تنها به عنوان سایه بان بلکه به عنوان چادر مسافرتی ساحلی و طبیعت گردی در سه فصل ابتدایی سال قابل استفاده خواهد بود. این محصول همانطور که در تصاویر نیز قابل مشاهده بوده، بدنه ای با دو درب در دو سایز متفاوت داشته به همین دلیل از دو جهت امکان ورود و خروج خواهد داشت. دو پنچره پشه بند دار نیز روی دو طرف دیگر بدنه نیز تعبیه شده تا هم به عنوان محلی برای تهویه هوا و هم به عنوان نورگیر مورد استفاده قرار بگیرد. داشتن کفی ضد آب در این چادر سایه بان کچوا باعث شده تا به عنوان چادر کمپ در شرایط جوی معتدل و حتی بارانی خفیف نیز قابل استفاده باشد.

ساختار راه اندازی سایه بان کمپ 6 نفره کچوا به صورت عصایی بوده و توسط فریم و میله هایی از جنس فایبرگلاس قابل راه اندازی می باشد. این فریم ها از چهار گوشه بدنه اصلی قابل اتصال و مهار روی زمین توسط بند و طناب مخصوص خود خواهد بود تا در برابر وزش باد مقاومت بیشتری داشته باشد. بدنه اصلی از پارچه پلی استر با روکش پلی اورتان ساخته شده که متریالی ضد آب و ضد اشعه UV آفتاب می باشد در نتیجه می تواند شما را در برابر باران و نور شدید آفتاب در تابستان حفظ کند. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به آویز چراغ سقفی، درب اصلی سایه بان شو برای ایجاد سایه در قسمت بیرونی، جیب داخلی و محل خروج سیم و کابل برق اشاره کرد. برای خرید سایه بان دو کاره کمپینگ کچوا می توانید سفارش خود را در نمایندگی اینتکس به صورت آنلاین ثبت کنید.

ساختار کلی
عصایی
طول
250 سانتی متر
عرض
250 سانتی متر
ارتفاع
215 سانتی متر
وزن
8 کیلوگرم
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس کف
پلی اورتان و پلی آمید
جنس فریم
فایبرگلاس
سایر ویژگی ها
دارای خاصیت ضد آب
مقاوم سازی در برابر باد
مقاوم در برابر اشعه UV آفتاب
دارای میخ و طناب اتصال به زمین
دارای آویز چراغ سقفی
ساختار نصب عصایی
دارای یک درب بزرگ و یک درب کوچک
دارای دو پنجره با پشه بند
دارای کفی + تبدیل پوشش درب به عنوان سایه بان بیرونی
دارای جیب داخلی و محل عبور کابل و سیم برق
دارای ساک حمل ضد آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...