سایه بان مسافرتی و کمپینگ

سایه بان مسافرتی عصایی 5 متری

از {{model.count}}

SH-1120 portable sunshade

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سایه بان مسافرتی عصایی 5 متری سایه بان بزرگ مناسب برای کمپینگ و آفرودهای گروهی، قابل نصب در ساحل، چمن و خاک، ساخته شده از پلی استر ضخیم، مقاوم در برابر باران و تابش نور خورشید. برای خرید و استعلام قیمت سایه بان مسافرتی عصایی 5 متری از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

سایه بان مسافرتی عصایی 5 متری، به همراه داشتن سایه بان در مسافرت، کمپینگ، طبیعت گردی و آفرود این امکان را به شما میدهد که در صورت نبود سایه و یا آفتاب شدید از سایه ایجاد شده آن لذت ببرید و در کمپ خود احساس خوبی داشته باشید. این سایه بان مسافرتی از نوع عصایی می باشد که دارای ابعاد بسته بندی بسیار کوچکی است و به راحتی قابلیت حمل دارد. ابعاد باز شده این محصول برابر است با 500 × 300 × 240 سانتی متر که ابعادی مناسب برای سایه بان مسافرتی می باشد و می توانید برای سفرهای گروهی، کمپینگ های گروهی و.... استفاده کنید. سایه بان جز یکی از پر فروش ترین محصولات کمپینگ و آفرود می باشد زیرا در برابر باران و همچنین تابش نور خورشید می توانید در زیر آن پناه بگیرید.

این سایه بان دارای طراحی بسیار ساده می باشد و نصب و راه اندازی آن در کسری از دقیقه صورت میگیرد. با توجه به قرار دادن طناب در بسته بندی این سایه بان کمپینگ به راحتی می توانید آن را مهار کنید. جنس رویه این محصول از پلی استر ضخیم ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی در برابر تابش نور خورشید از خودش نشان میدهد. در بسته بندی این محصول طناب، میخ، پایه های فلزی ضد زنگ، پارچه پلی استر و چکش قرار داده شده است. شایان ذکر است که این سایه بان مسافرتی 5 متری دارای وزنی معادل با 4.5 کیلوگرم می باشد. گقتنی است که این محصول به همراه ساک حمل عرضه میگردد. برای خرید سایه بان مسافرتی عصایی 5 متری می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی محصولات بادی اینتکس اقدام به عمل آورید.

طول
۵۰۰ سانتی متر
عرض
۳۰۰ سانتی متر
ارتفاع
۲۴۰ سانتی متر
جنس رویه
پارچه پلی استر
جنس فریم
فلز ضدزنگ
وزن
۴.۵ کیلوگرم
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
دارای طناب و میخ
دارای چکش
ضدآب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...