سایه بان مسافرتی و کمپینگ

سایبان ساحلی فنری کچوا مدل SHELTER 2 SECONDS 0

از {{model.count}}

QUECHUA 2 SECONDS 0 Beach POP-UP SHELTER

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سایبان ساحلی مسافرتی کچوا با ساختار فنری که به اصطلاح سایه بان POP-UP نیز شناخته شده یکی از کوچکترین سایه بان سفری تولید شده توسط شرکت کچوا بوده که برای فصول معتدل و گرم سال مورد استفاده قرار می گیرد. مهمترین خصوصیتی که این سایه بان ساحلی داشته، مقاوم بودن آن در برابر نور و اشعه آفتاب می باشد.

سایبان ساحلی فنری کچوا مدل SHELTER 2 SECONDS 0، سبک ترین و راحت ترین سایبان مسافرتی از نظر روش راه اندازی و نصب محسوب شده که برای فصول گرم در سواحل مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به گونه ای طراحی شده که هم قابلیت نشستن و هم امکان دراز کشیدن و استراحت در کنار سواحل را فراهم خواهد ساخت. بر خلاف بسیاری از مدل های تولید شده این سایبان فاقد قابلیت بسته شدن درب بوده و درب ورود و خروج آن به صورت پیش فرض باز می باشد. در مقابل این درب یک پنجره استتار شده به کار رفته که از یک بست چسبی برخوردار می باشد تا از این قسمت نیز امکان نورگیری و جریان دادن هوا فراهم باشد.

همانطور که اشاره کردیم ساختار راه اندازی سایبان کنار دریا کچوا به صورت فنری بوده از همین رو دارای فریم یا میله های سرخود از جنس فایبرگلاس فنری یا منعطف می باشد. این فریم ها از بدنه غیر قابل جدا شدن بوده و از طرفی امکان راه اندازی و جمع شدن سریع را به مصرف کنندگان می دهد. بدنه اصلی نیز تولید شده از پارچه پلی استر با روکش پلی اورتان می باشد. این متریال در برابر بارش های سطحی باران، نور و اشعه UV آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. همچنین قسمت کف نیز با توجه به داشتن متریالی از پلی اورتان می تواند در برابر آب و رطوبت مقاوم باشد. جهت مقاوم سازی سایبان مورد نظر می توانید از میخ و طناب همراه آن جهت مهار روی زمین استفاده نمایید. برای خرید سایبان ساحلی فنری کچوا کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

ساختار کلی
فنری
طول
145 سانتی متر
عرض
110 سانتی متر
ارتفاع
105 سانتی متر
وزن
1.1 کیلوگرم
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس کف
پلی اورتان
جنس فریم
فایبرگلاس منعطف
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر بارش سطحی باران
مقاوم در برابر باد تا سرعت 30 کیلومتر در ساعت
دارای میخ و طناب اتصال به زمین
مقاوم در برابر اشعه UV آفتاب
دارای ساک حمل ضد آب
دارای یک پنجره کوچک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...