لوازم یدکی استخر پیش ساخته

زیرانداز تاتامی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 29084

از {{model.count}}

intex 29084 pool ground protector

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

زیرانداز تاتامی استخر پیش ساخته اینتکس با ضخامت نیم سانتی متر، بهترین زیرانداز استخر آماده و پرتابل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای کفی انواع استخر فریمی و ایزی ست مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول تولید شده از فوم فشرده با کیفیت بالا بوده و در یک پکیج 8 عددی با ابعاد 50 در 50 سانتی متر عرضه می شود.

زیرانداز تاتامی استخر پیش ساخته اینتکس، پر فروش ترین و پر طرفدار ترین زیرانداز مخصوص انواع استخر آماده و پرتابل بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول ساخته شده از فوم فشرده بوده که علاوه بر تحمل وزن بالا، محافظت بهتر از کف استخر، باعث ایجاد کفی نرم برای استخر ها در زمان راه رفتن خواهد شد. هر تاتامی استخر پیش ساخته اینتکس دارای ابعاد (طول: 50 سانتی متر، عرض: 50 سانتی متر، ارتفاع: 0.5 سانتی متر) بوده که بر خلاف مدل مشابه خود به جای ضخامت 1 سانتی متری دارای ضخامت نیم سانتی می باشد.

تاتامی استخر پرتابل اینتکس در یک پکیج 8 عددی بسته بندی شده و در مجموع وزن 610 گرمی دارد. در صورت اتصال 8 قطعه تاتامی به یکدیگر باعث ایجاد زیراندازی به طول و عرض 2 در 2 متر شده بنابراین برای انواع استخر پیش ساخته ایزی ست و یا فریمی با این ابعاد مناسب خواهد بود. گرچه می توانید با خرید تعداد بیشتری از این تاتامی برای استخر های بزرگتر نیز استفاده کنید. برای خرید زیرانداز تاتامی استخر پیش ساخته اینتکس کافیست محصول خود را در سایت نمایندگی اینتکس و یا به روش تلفنی ثبت سفارش کنید.

وزن
۶۱۰ گرم
جنس بدنه
فوم فشرده
ابعاد
50×50×0.5 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...