لوازم یدکی استخر پیش ساخته

زیرانداز استخر پیش ساخته گرد اینتکس مدل 28048

از {{model.count}}

intex 28048 pool ground cloth

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

زیرانداز استخر پیش ساخته گرد اینتکس، قابل استفاده برای انواع استخر پیش ساخته فریمی گرد و استخر ایزی ست که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول ساخته شده از ترکیب PVC و پلی اورتان بوده و به خوبی از کف استخر مراقبت خواهد کرد. از آنجایی که زیرانداز استخر آماده یک لوازم جانبی مهم بر شمرده می شود، استفاده از آن برای هر نوع استخر پرتابل نیاز خواهد بود.

زیرانداز استخر پیش ساخته یکی دیگر از مهمترین لوازم جانبی استخر آماده و پرتابل محسوب شده که در ابعاد مختلفی تولید می شوند. این زیرانداز استخر اینتکس دارای ابعاد (طول: 472 سانتی متر، عرض: 472 سانتی متر) بوده از همین رو برای استخر های گرد با حداکثر قطر 472 سانتی متر قابل استفاده خواهد بود. البته می بایست استخر هایی روی این زیرانداز قرار بگیرند که کمی از زیرانداز بیرون از بدنه قرار بگیرد. این محصول ساخته شده از متریال پلاستیکی پلی اورتان و PVC با ضخامت بالا بوده به همین دلیل خاصیت ضد آب بودن را نیز خواهد داشت.

زیرانداز استخر پیش ساخته اینتکس نه تنها برای انواع استخر پیش ساخته فریمی بلکه برای استخر ایزی ست تا ابعاد متناسب زیرانداز، قابل استفاده خواهد بود. این محصول در ابعاد کوچکی به دلیل انعطاف بالای بدنه قابل جمع شدن بوده و دارای وزن بسته بندی 3.5 کیلوگرمی خواهد بود. برای خرید زیرانداز استخر پیش ساخته گرد اینتکس کافسیت محصول خود را به روش آنلاین و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نموده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

طول
۴۷۲ سانتی متر
عرض
۴۷۲ سانتی متر
وزن
۳.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک و پلی اورتان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...