لوازم یدکی استخر پیش ساخته

زیرانداز استخر پیش ساخته بست وی مدل 58003

از {{model.count}}

bestway 58003 above ground pools mat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

زیرانداز استخر پیش ساخته بست وی مناسب برای انواع استخر آماده و قابل حمل با حداثکر قطر و طول 4.5 متری که با متریال پلی اتیلن تولید شده و بهترین گزینه برای انواع استخر گرد ایزی ست، گرد فریم و مستطیلی فریمی خواهد بود. این محصول توسط نمایندگی اینتکس به عنوان یکی از مهمترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته عرضه می شود.

زیرانداز استخر پیش ساخته بست وی با طراحی بدنه مربعی، از مهمترین و کاربردی ترین لوازم جانبی استخر آماده و پرتابل محسوب شده که توسط شرکت بست وی عرضه می شود. این محصول تولید شده از متریال پلی اتیلن ضخیم بوده تا مانع از عبور آب و همچنین برخورد کف استخر با اشیای ریز آسیب وارد کننده شود. این محصول خود دارای ابعاد باز شده 488 در 488 سانتی متر بوده و در یک پکیج با وزن بسته بندی 1.9 کیلوگرمی عرضه می شود از همین رو برای انواع استخر پیش ساخته فریمی گرد و انواع استخر پیش ساخته ایزی ست با حداکثر ابعاد 457 سانتی متر و از طرفی برای استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی با نهایت طول 460 سانتی متر قابل استفاده می باشد. برای خرید زیرانداز استخر پیش ساخته بست وی می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

ابعاد
۴۸۸*۴۸۸ سانتی متر
وزن
۱.۹ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...