لوازم یدکی استخر پیش ساخته

زیرانداز استخر پیش ساخته بست وی مدل 58002

از {{model.count}}

bestway 58002 portable pool mat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

زیرانداز استخر پیش ساخته بست وی یکی از کاربردی ترین و مهم ترین لوازم جانبی انواع استخر قابل حمل محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول برای استخر های گرد و مستطیلی با حداکثر قطر و طول 366 سانتی متر استفاده شده و دارای کیفیت ساخت بالا و وزن سبک می باشد.

زیرانداز استخر پیش ساخته بست وی، یکی از مهمترین لوازم جانبی استخر آماده و قابل حمل محسوب شده که جهت مراقبت و محافظت از قسمت کف استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای طراحی مربعی شکل بوده و دارای ابعاد 396 در 396 سانتی متر می باشد از همین رو برای استخر هایی با حداکثر ابعاد 366 سانتی متر استفاده می شود. استخر پیش ساخته گرد فریمی، استخر پیش ساخته ایزی ست یا فست ست و همچنین استخر های مستطیلی با ابعاد 360 در 120، استخر هایی هستند که این زیرانداز برای آنها قابل استفاده می باشد.

متریال پلی اتیلن ضخیم استفاده شده در این زیرانداز استخر به خوبی مانع از عبور آب و زباله های ریز به طرف دیگر خواهد شد. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 1.35 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید زیرانداز استخر پیش ساخته بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

وزن
۱.۳۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...