لوازم یدکی استخر پیش ساخته

روکش غلتکی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28051

از {{model.count}}

intex 28051 roller solar cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کاور غلتکی استخر پیش ساخته فریمی اینتکس از جدید ترین و مهمترین لوازم جانبی استخر آماده و پرتابل محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول قابل استفاده برای استخر های فریمی مستطیلی با ابعاد 274 تا 488 سانتی متر بوده و دارای خاصیت سولار برای گرم نگه داشتن آب و جلوگیری از تبخیر بالای آب می باشد.

روکش غلتکی استخر پیش ساخته اینتکس بهترین و جدید ترین درپوش استخر پیش ساخته و استخر پرتابل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت حفظ آب در برابر آلودگی و زباله ها مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو در میان مهمترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته قرار می گیرد. این محصول دارای خاصیت سولار بوده و به دلیل داشتن متریال بسیار مقاوم، می تواند در برابر نور و گرمای بالای آفتاب مقاوم باشد. از مهمترین ویژگی های این روکش استخر فریمی می توان به گرم کردن آب بین دمای 3 الی 4 درجه و کاهش تبخیر آب در زمان عدم استفاده اشاره کرد.

کاور غلتکی استخر پیش ساخته اینتکس برای استخر های فریمی در بازه ابعاد 274 الی 488 سانتی متر در مدل های مستطیلی قابل استفاده بوده و توسط شفت های آلومینیومی و پایه های استیل به بدنه اصلی استخر متصل می شود. هر زمان می توانید با استفاده از اهرم های مخصوص چرخشی روی خود اقدام به پوشاندن درب استخر و باز کردن آن کنید تا نیازی به نصب روکش استخر به صورت دستی نباشد. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 8 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید روکش غلتکی استخر پیش ساخته اینتکس می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

وزن
۸ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی و فلز
سایر ویژگی ها
کاهش تبخیر آب
حفظ نظافت استخر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...