لوازم یدکی استخر پیش ساخته

روکش استخر پیش ساخته فریمی اینتکس مدل 28017

از {{model.count}}

intex 28017 solar cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

روکش استخر پیش ساخته فریمی اینتکس مدل سولار، از بزرگترین درپوش استخر پیش ساخته عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که دارای قابلیت هایی همچون حفظ گرمای آب، کاهش تبخیر آب و جلوگیری از ورود هر گونه زباله و آلودگی می باشد.

روکش استخر پیش ساخته فریمی اینتکس مدل سولار، یکی از بزرگترین کاور استخر پیش ساخته مستطیلی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای استخر هایی با طول 7 متر استفاده می شود. این درپوش استخر اینتکس بر خلاف مدل های ساده دارای خاصیت سولار یا همان خورشیدی بوده به همین دلیل امکان جذب نور و گرمای آفتاب و گرم کردن آب تا 3 الی 4 درجه سانتی گراد را خواهد داشت. در واقع این ویژگی موجب حفظ دمای آب استخر شده تا پس از استفاده مجدد نگرانی بابت سرد شدن آب نداشته باشد. این درپوش کاملا از ورود آلودگی و زباله های مختلف به آب جلوگیری نموده به همین دلیل از مهمترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته محسوب می شود.

درپوش استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس ساختار مشبک در قسمت رویه خود داشته که دلیل اصلی در حفظ دمای آب و همچنین جلوگیری از تبخیر بالای آب استخر خواهد بود. همانطور که اشاره کردیم از این روکش سولار می توانید برای استخر 7 متری اینتکس و یا استخر هایی مشابه با این ابعاد استفاده نمایید. این کالا دارای کیف حمل مخصوص بوده و وزنی برابر با 5.6 کیلوگرم خواهد داشت. برای خرید روکش استخر پیش ساخته فریمی سولار اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

وزن
5.6 کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
سایر ویژگی ها
گرم نگه داشتن آب استخر
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...