لوازم یدکی استخر پیش ساخته

روکش استخر پیش ساخته توکار اینتکس مدل 28015

از {{model.count}}

intex 28015 pool solar and cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

روکش استخر پیش ساخته توکار اینتکس مناسب برای استخر فریمی و ایزی ست گرد 5 الی 5.5 متری بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای خاصیت سولار بوده از همین رو می تواند آب استخر را گرم نگه داشته و موجب کاهش تبخیر آن شود.

روکش استخر پیش ساخته توکار اینتکس مدل سولار، از جدید ترین درپوش استخر پیش ساخته مناسب قطر 5 متری بوده که به وسیله فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای ساختار گرد برای پوشش کامل آب استخر 5.5 متری در برند های مختلف از جمله اینتکس بوده که تاثیر بسزایی در جلوگیری از ورود آلودگی و زباله ها به داخل آب استخر خواهد داشت. مهمترین تفاوت این کاور استخر پیش ساخته با مدل های ساده خود در داشتن ویژگی سولار یا خورشیدی بودن آن است. قابلیتی که توسط طراحی مشبک صورت گرفته در قسمت رویه خود ایجاد شده و باعث جذب نور آفتاب و گرم کردن آب تا 3 الی 4 درجه سانتی گراد خواهد شد.

روکش خورشیدی استخر پیش ساخته علاوه بر گرم نمودن آب و حفظ آن در برابر آلودگی، در کاهش تبخیر آب نیز بسیار موثر خواهد بود از همین رو در صرفه جویی آب می تواند بسبار موثر باشد. دقت داشته باشید که این درپوش علاوه بر استخر فریمی گرد 5 متری، قابل استفاده برای استخر ایزی ست 5 متری نیز خواهد بود. این کالا دارای ساک حمل مخصوص بوده و وزن 5.2 کیلوگرمی خواهد داشت. برای خرید روکش استخر پیش ساخته توکار سولار تنها کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا سفارش خود را به روش تلفنی ثبت نمایید.

وزن
۵.۲ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
سایر ویژگی ها
حفظ دمای آب تا ۳ الی ۴ درجه
بدنه ضد پوسیدگی در برابر آفتاب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...