لوازم یدکی استخر پیش ساخته

روکش استخر ایزی ست اینتکس مدل 28025

از {{model.count}}

intex 28025 solar and cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

روکش استخر ایزی ست اینتکس مدل 28025، مناسب برای استخر ایزی ست اینتکس با قطر 396 سانتی متر می باشد، این روکش از پی وی سی ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی دارد، درپوش استخر ایزی ست از نفوذ حشرات موذی، گرد و غبار و آشغال به داخل آب جلوگیری میکند که در ادامه فروشگاه اینتکس توضیحات بیشتری را به شما میدهد.

روکش استخر ایزی ست اینتکس مدل 28025 از سری روکش‌ استخر های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد که مناسب برای استخر ایزی ست می باشد. همانطور که میدانید اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ استخر می باشد که سه نوع استخر مختلف را تولید کرده است. استخر پیش ساخته، استخر ایزی ست، استخر بادی می باشد که برای استخر پیش ساخته و ایزی ست یک سری لوازم جانبی و کاربردی تولید کرده است که برای استفاده بهتر و راحت تر از محصول ساخته شده است، به عنوان مثال پمپ تصفیه، نردبان، زیرانداز، اسیکمر و…. از این محصولات می باشد که یکی از پرکاربرد ترین آنها روکش استخر می باشد که با استفاده از این محصول از ورود گرد و غبار، حشرات موذی، برگ و خس خاشاک به داخ آب جلوگیری می کنید و‌ موجب می شود که آب استخر شما تمیز و پاکیزه بماند و نیازی به تعویض آب استخر نخواهید داشت.

این روکش استخر ایزی ست مناسب برای استخر ایزی ست هایی است که قطر آن ها 396 سانتی متر می باشد، این روکش استخر ایزی ست بر خلاف استخر پیش ساخته نیازی به مهار کردن این محصول به فریم بدنه استخر نیست تنها کافیست که این درپوش را در زیر قسمت باد شو استخر خود قرار دهید تا درپوش به خوبی قرار بگیرد. درپوش استخر ایزی ست اینتکس از جنس پی وی سی ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر نور خورشید و پوسیدگی از خودش نشان میدهد و همچنین موجب می شود که دمای آب استخر را حفظ کند. برای خرید روکش استخر ایزی ست اینتکس مدل 28025 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات اینتکس در ایران می باشد که محصولات این برند را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش میرساند.

وزن
۱ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
سایر ویژگی ها
جلوگیری از ورود زباله و حشرات
حفظ دمای آب تا ۳ الی ۴ درجه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...