لوازم یدکی استخر پیش ساخته

روکش استخر ایزی ست اینتکس مدل 28023

از {{model.count}}

intex 28023 easy set solar and cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

روکش استخر ایزی ست اینتکس مدل 28023 از سری لوازم یدکی ساخته شده مناسب برای استخر ایزی ست با قطر 457 سانتی متر می باشد که از پی وی سی ساخته شده است، با خرید این محصول از نمایندگی اینتکس از ورود حشرات موذی و گردو غبار و آشغال به داخل آب جلوگیری میکند.

استخر ایزی ست یکی از محصولات تولید شده توسط برند اینتکس می باشد که استخری با دوام و مناسب برای استفاده در باغ و ویلا است، بیشترین استفاده این استخر ایزی ست در فضای باز است که ممکن است حشرات موذی، گرد و غبار، خس و خاشاک و برگ درختان در آب داخل این استخر نفوذ کنند، اما روکش استخر ایزی ست از این اتفاق جلوگیری میکند، در زمان هایی از استخرتان استفاده نمی کیند می توانید آن را بر روی استخرتان بکشید و از ورود اشیای اضافی به داخل آن جلوگیری کنید. این محصول مناسب برای استفاده استخر ایزی ست می باشد و با انداختن آن بر دور قسمت باد شو این استخر مهار می شود که دیگر نیازی به بستن آن با طناب به زمین و یا بدنه استخر نیست.

روکش استخر ایزی ست اینتکس از پی وی سی ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر نور خورشید و پوسیدگی از خودش نشان میدهد و همچنین موجب می شود که دمای آب درون استخر حفظ شود. با خرید روکش استخر ایزی ست به راحتی می توانید در زمان هایی که از استخر استفاده نمی کند از پاکیزگی آب استخر خود حفاظت کنید و همین امر موجب می شود که آب استخرتان تمیز بماند. این محصول مناسب برای استفاده استخرهایی می باشد که قطر آنها برابر با 457 سانتی متر است. برای خرید روکش استخر ایزی ست اینتکس مدل 28023 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران می باشد که محصولات این برند را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

وزن
۴ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی
سایر ویژگی ها
جلوگیری از ورود حشرات و زباله
ثابت نگه داشتن دمای آب تا ۴ درجه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...