میز و صندلی تاشو مسافرتی و خانگی امروزه یکی از پر فروش ترین لوازم در زمینه استراحت و سفر بوده که در مدل های بسیار متنوعی تولید شده است. صندلی تاشو و میز تاشو از نظر طراحی و متریال مدل های مختلفی داشته و دارای ابعاد های متفاوتی می باشند که جهت خرید آنها می توانید راهنمای خرید میز صندلی تاشو را مطالعه نموده و در کنار آن از همکاران ما در فروشگاه محصولات بادی مستر اینتکس راهنمایی لازم را دریافت کنید.امروزه به دلیل پیشرفت در تولید و طراحی لوازم استراحت از جمله میز و صندلی، شاهد مدل های بسیار متنوعی در این زمینه بوده ایم که یکی از این دسته محصولات که در زمینه استراحت و خواب و همچنین پخت و پز قرار گرفته، میز و صندلی تاشو مسافرتی می باشد.

همانطور که می دانید قابلیت تاشو در این نوع محصولات مهمترین خصوصیتی بوده که در زمان تولید به آن توجه ویژه ای می شود زیرا که این قابلیت باعث کمتر شدن حجم و وزن انواع میز و صندلی تاشو خواهد شد بنابراین بهترین گزینه برای استفاده در سفر های کمپینگ، طبیعت گردی، کوهنوردی، محل کار و پیاده روی های طولانی مدت خواهد بود. میز و صندلی تاشو سفری در مدل های بسیار متنوعی توسط برند های مختلف تولید و عرضه شده که هر کدام از متریال، طراحی و ظرفیت های متفاوتی برخوردار می باشند از همین رو موجب افزایش بازه انتخاب مصرف کنندگان جهت رفع نیاز های خود شده است. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تمامی نکات مربوط به یک میز تاشو و یا صندلی تاشو خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای خریداران محسوب شود.


میز صندلی تاشو سفری 4 نفره


در ابتدا به طراحی و نتوع ساختار در انواع میز و صندلی تاشو خواهیم پرداخت. در نگاه کلی این نوع محصولات در حالت های کتابی و یا استوانه ای قابلیت باز و بسته شدن را دارند از همین رو هر کدام می توانند با توجه به نوع ساختار جمع شدن خود مزیت هایی را به همراه داشته باشند. در این میان می توان به دو مدل از پر فروش ترین صندلی تاشو مسافرتی اشاره کرد. صندلی تاشو 5 نفره یکی از مدل هایی بوده که قابلیت جمع شدن به صورت کتابی را دارد از همین رو کمی حجم و ابعاد بیشتری را نسبت به مدل استوانه ای خواهد داشت. از مدل های استوانه ای پر فروش نیز می توان به صندلی تاشو پرستیژ اشاره کرد. در خصوصیت طراحی و ساختار بدنه می توان به جیب های مخصوص تعبیه شده در قسمت کناری و پشت بدنه جهت قرار دادن لوازم شخصی، جا لیوانی و همچنین در برخی از مدل های امکان تبدیل به تخت جهت دراز کشیدن اشاره کرد. صندلی تاشو در مدل های صندلی تاشو یک نفره تولید شده که دارای مدل تخت شو و ساده می باشند.

در میان میز ها نیز مدل های متنوعی تولید شده که از طراحی های ساده و تاشو برخوردار هستند. برخی از مدل های تولید شده دارای پایه و صفحه رویه مجزا بوده که به راحتی به یکدیگر نصب می شوند. در برخی از میز تاشو مسافرتی نیز پایه و بدنه به هم متصل بوده و با قابلیت تاشو خود می توانند در حجم و ابعاد کوچکتری جمع شده و در نهایت همانند صندلی ها توسط ساک حمل مخصوص خود در مکان های مختلف حمل شوند. هنگام خرید صندلی تاشو و یا خرید میز تاشو حتما به ابعاد راه اندازی شده و جمع شده آن توجه کنید. ابتدا می بایست مدل مورد نیاز خود را سنجیده و نسبت به نیاز خود مدل مناسب را خریداری کنید. فروشگاه مستر اینتکس به عنوان نمایندگی اینتکس در زمینه صندلی مسافرتی و میز سفری نیز فعالیت داشته از همین رو می تواند مشاوره لازم را برای خرید شما مشتریان عزیز فراهم سازد.


میز و صندلی تاشو مسافرتی


در این میان میز و صندلی تاشو 4 نفره نیز تولید شده که یکی از پر طرفدار ترین مدل های موجود در بازار محسوب می شود. ساختار این نوع میز و صندلی به صورت چمدانی بوده و مانند یک کیف سامسونت قابلیت باز و بسته شدن را دارد از همین رو 4 عدد نیمکت و یک میز کاملا به هم متصل بوده و در نهایت توسط پایه ها و فریم های تاشو به راحتی قابل باز و بسته شدن خواهد بود. میز صندلی تاشو چهار نفره در مدل های آلومینیومی، چوبی و پلاستیکی تولید شده تا نسبت به کیفیت و متریال بازه انتخاب بیشتری داشته باشید. مدل های آلومینیومی کاملا ضد زنگ، مدل های چوبی مقاوم در برابر باد شدن چوب در صورت برخورد با آب و مدل های پلاستیکی نیز در برابر تغییر شکل دادن و شکستن مقاوم خواهند بود بنابراین جای نگرانی بابت خرید این مدل از صندلی و میز تاشو در هر نوع متریال وجود نخواهد داشت.


میز و صندلی تاشو با سایبان چتری


در رابط با متریل و جنس بدنه انواع میز و صندلی تاشو تک نفره و چند نفره می بایست به پارچه مورد استفاده در نشیمنگاه و تکیه گاه اشاره کرد. پارچه های ضخیم و برزنتی به کار رفته در رنگ و طرح های مختلف در انواع میز و صندلی تاشو دارای مقاومت بسیار بالایی بوده از همنین رو در برابر نور آفتاب، برخورد آب و وزن بالای افراد توان بسیار خوبی خواهد داشت. پارچه به کار برده شده در برخی از صندلی تاشو مسافرتی به صورت دو لایه بوده و در قسمت میانی آنها از فوم تم لایه و یا دوبل به کار می رود تا محلی نرم تر و راحت برای جهت نشستن فراهم سازد. در میان انواع میز تاشو مسافرتی نیز بایستی به نوع روکش به کار برده شده اشاره کرد. برخی از مدل ها دارای روکش فلزی و برخی نیز دارای روکش پارچه ای می باشند بنابراین در وزن و حجم آنها نیز بسیار تفاوت وجود خواهد داشت. مدل های پارچه ای وزن سبک تر و حجم به مراتب کمتری داشته بنابراین در سفر های کوتاه مدت کاربرد بیشتری خواهد داشت.
فریم و پایه های به کار برده شده در انواع میز تاشو و صندلی تاشو معمولا از نوع آلومینیوم روکش دار کاملا ضد زنگ بوده اما در برخی نیز از آلیاژ فولاد یا استیل و یا فلز استفاده می شود. استفاده از تمامی آلیاژ های نام برده شده در صندلی و میز ها تفاوتی در کمتر شدن کیفیت ایجاد نکرده بلکه موجب قوی تر شدن آنها خواهد شد از همین رو زمان خرید می بایست بیشتر وزن و حجم یک میز و یا صندلی را در نظر بگیرید.

میز و صندلی تاشو

برای خرید میز و صندلی تاشو مسافرتی و خانگی در مدل و برند های مختلف می توانید به روش حضوری، تلفنی و یا به صورت آنلاین از سایت نمایندگی اینتکس (Mr intex) اقدام به ثبت سفارش مدل مورد نظر کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.